Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich, chce sie dowiedzieć jak to jest z przełączaniem silnika na lpg w zime... Auto stoi pod chmurką, robie krótkie odcinki ok 1,5km, kiedy auto zdąży się przełączyć na LPG ? Biore pod uwage taką opcje, że odpalam i odśnieżam sobie auto w tym czasie już sie grzeje.
Opublikowano

wincy i tak spali beny niż tego gazu

a przelączanie zalezy od odpowiedniego ustawienia korekt po temperaturze w sterowniku gazu i dobraniu odpowiednich wtryskow.... moze i byc naweto 25 stopni...

 

no chyba ze 6 parownikow bedzie no to lipa

 

generalnei przy takiej jezdzie to z tym gazem i tak bedzie wiecej problemow niz pozytku

Opublikowano
Gaz w aucie jest już zamontowany, więc gotówki mnie to nie kosztuje. Chce mniej więcej wiedzieć ile będzie wynosiło mnie tankowanie tego auta, w tygodniu średnio robie ok 120km.
Opublikowano
Nie odpali ci sie gaz nawet. Wiec totalny bezsens :P

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Opublikowano

w zimie pod chmurka to nie licz ze gaz szybko Ci sie wlaczy :)

zauwaz jeszcze ze silnik ten ma temp. pracy troszke ponad 100 stopni C, wiec musisz mu dac czasu zeby zaczal normalna dawke paliwa pobierac.

Opublikowano

zauwaz jeszcze ze silnik ten ma temp. pracy troszke ponad 100 stopni C, wiec musisz mu dac czasu zeby zaczal normalna dawke paliwa pobierac.

od tego są własnei koekty po temperaturze i ogarniety gazownik :cool2:

Opublikowano
w zimie pod chmurka to nie licz ze gaz szybko Ci sie wlaczy :)

zauwaz jeszcze ze silnik ten ma temp. pracy troszke ponad 100 stopni C, wiec musisz mu dac czasu zeby zaczal normalna dawke paliwa pobierac.

 

Przecież temp przełączenia się gazu to nie jest temp robocza tylko około 30st. Gdyby było jak mówisz to w zimę żadne auto by się nie kalkulowało w ruchu miejskim. Parownik poradzi sobie już nawet od 25, ale nie zawsze to jest dla niego zdrowe.

 

Przy silnych mrozach -20st jak odpalisz pójdziesz odśnieżyć albo rozmrozić szybki itd to przejedziesz kilka set metrów i masz przełączony. Jeśli od razu to niecały kilometr lub trochę ponad pewnie musisz liczyć. W lato i wiosne albo od razu Ci się przełączy albo po kilkunastu metrach. W zimę przy takich odcinkach ogromnie krótkich jeśli liczysz na ekonomię to zapomnij.

 

V8 jest oszczędnym silnikiem, ale jak jest w trasie i jest dogrzany. Jeśli on będzie pracował na odcinku 1,5km to licz się z dwójką z przodu ze spalaniem i to benzyny.

Opublikowano
Dzięki Wam bardzo. Więc jednak V8, nie jest dla mnie. Za duży silnik na krótkie odcinki. Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki !

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.