Skocz do zawartości

E 38 które kupić


Ryan73

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

Chcę kupić E38 po e34 którym jużdze to majładniejsza linia BMW

Ale mająć E34 nauczyłem się że BMW trzeba naprawdę kochać

Mam 520i kocham to auto i go za nic nie sprzedam włozyłem kupe kasy w wygląd oraz w mechanikę..

Sami wiecie jak to jest wpakujecie kupe kasy w auto sprzedacie a potem jakis koleś będzie mówił że e34 to super auto nie psuje się..

Bo w sumie jak sie ma popsuć skoro wszystko w nim zrobiliśmy..

Bak słów

Meritum panowie chce kupić najbardziej bezawaryjne e38 jaki śilnik, który rocznik myslałem o V8 40 bo nie chce sie stresowac przy wyprzedzaniu tirówn na trasie

ale czekam na wszystkie rady

Najmniej awaryjna jednostka napędowa

Która skrzynia na co zwracać uwagę

chcę kupic model który wszyscy uwazją za najlepszy...

czekam na wsze rady

Może gdybym npisał taki post przzed kupnem e34 unikął bym całej masy kosztów..

Dziękuje z góry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moj post co prawda bedzie skapy no ale zawsze cos.

najbardziej bez awaryjne jednostki w e38 to po prostu wszystkie benzyniaki, a z diesli tylko 3.0. (mowa o zadbanych egzemplarzach zeby nie bylo)

jesli celujesz w benzynke, najbardziej polecil bym Ci V8. 3.5 to najbardziej oszczedna jednostka proporcjonalnie do mocy ktora to auto moze miec.

osobiscie przekonany jestem do 3.5 i 4.0 ktore sa wedlug mnie pancerne. 4.4 sa juz bardziej kosztowne - vanosy.

jesli nie chcesz sie bac o wyprzedzanie, a lubisz przycisnac i wyprzedzic, 2.8 i 3.0 moze Ci nie starczyc.

5.4 v12 lubi pić :mrgreen:

 

druga sprawa, szukaj e38 w wersji przed liftowej, sa one w ocynku a wiec problem z rdza masz z glowy, chyba ze bylo wczesniej "rysniete, pukniete".

e38 poliftowa jest bez ocynku, co za tym idzie - lubi rdze.

 

im wiecej elektroniki w srodku - tym wiecej wydatkow. mysle ze np jakis telewizor to zbedna rzecz.

 

moj 'number one' to e38 3.5 oraz 4.0 w wersji przedliftowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

druga sprawa, szukaj e38 w wersji przed liftowej, sa one w ocynku a wiec problem z rdza masz z glowy, chyba ze bylo wczesniej "rysniete, pukniete".

e38 poliftowa jest bez ocynku, co za tym idzie - lubi rdze.

 

Z tym ocynkiem to sprawdzone informacje? Sam jestem zainteresowany E38 po lifcie i baaardzo zdziwiło mnie to co napisałeś. Z doświadczenia mojego kolegi i tego co widzę i słyszę to E38 ogólnie nie są jakieś odporne na korozję i to bez względu na to czy są przed czy po lifcie , druga sprawa, że większość tego co obecnie jeździ po drogach, szczególnie w PL ma za sobą większe lub mniejsze przygody blacharskie. Co do tego jaką wersję brać to jednak panuje przekonanie, że poliftowy jest bardziej dopracowany. Więc już sam nie wiem, najlepiej jakby wypowiedział się ktoś kto przerabiał oby dwa modele.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najtańszy silnik to będzie 2.8 ale zwykle w komplecie jest słaby wypas. 3.0d to gwarancja dużego przebiegu. V8 fajne ale po lifcie drogie są vanosy. Ogólnie to patrzylbym na sztuki nie tańsze niż 15 tys a jak z 4.4 i wypasem to najlepiej za 20-25 tys szukać.

 

Tapatalknięte z SGS Adv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

e38 przed liftem jak i rowniez np e30 na waskiej lampie byly w ocynku. - informacja sprawdzona i daje sobie za to reke uciac.

jesli konstrukcja, blacha naruszona byla kiedykolwiek, to nic Cie przed ruda nie uchroni.

 

ja osobiscie wole przedlifta, co prawda po lift ladniej wyglada i ma moze nowsze bajery, ale wole miec auto "bardziej pancerne".

messix "zynchem" to mozesz nazwac zardzewialego żuka :lol: .

 

theded, 3.0d mowisz ze jest gwarancja duzego przebiegu, a mianowicie jakie na nich robia? bo v8 4.0 przy zajebistym dbaniu do 900tys km podobno dobijaja.. :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co prawda po lift ladniej wyglada i ma moze nowsze bajery, ale wole miec auto "bardziej pancerne".

messix "zynchem" to mozesz nazwac zardzewialego żuka :lol: .

 

 

ludzie dajcie już spokój z myśleniem jak za komuny albo w latach 90

 

teraz już są inne czasy i serio samochód nie musi wytrzymywać nie wiadomo jakich przeciążen przez 20 lat bez remontu :|

 

 

kolego jak bedziesz kupował to kupuj tylko i wyłącznie polifta bo jak NIE BITE to ci polift też nie zardzewieje

 

ja jak bede zmienial to tez tylko i wylacznie na polift, lepszy wypas, wszystko nowsze, ciekawsze a nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli sumując

Leppiej kupić auto ze starsza jednostka napędową V8 3,5 albo 4.0

Cóż blacha ez wazna rzecz.. Oczywiści będe sie starał zagazować samochód albo kupic juz z gazem..

Mój sąsiad ma e38 po liftowe V8 4,4 bodajże czy jakoś tak

Samochód stoi pod blokiem bo nie stac go na koszty które na niego spadły..

Auto ma ładną blachę ale koszty go tak przerosły że przerosły wartość auta ..

Ehh te BMW

Dam wam znac co kupiłem

Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

messix, zalezy jak i kto na e38 patrzy. z Twoich wypowiedzi rozumiem ze Twoje e38 jest zwyklym autem ktore ma jezdzic, a dla mnie staje sie klasykiem ;)

oczywiscie, jak zadbasz to i polift Ci dlugo wytrzyma. jednak wole przed lifta - moje zdanie ktorego nie zmienie, kazdy ma swoje.

 

tak Kirov, po lift nie jest ocynkowany. tak samo jest w e30 waska i szeroka lampa. w innych modelach BMW nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja na oko podbija do 900k km i niedawno dopiero porobilem w silniku drobiazgi. Kompresje itd trzyma ksiazkowo. Nie uwazam zeby byla dbana nadzywczajnie jakos, jedyne co to 11 lat jedzila po Niemczech i moze to mialo jakis wplyw.

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.