Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Moje bmw e34 2.0 vanos nie reaguje na gaz jak powinno, traci jakby moc przy malych obrotach. NIe wiem co może być, odkryłem, że pod maska brakuje jednego przewodu przy przepustnicy (chyba od podcisnienia) załączam zdjęcie. Gdzie powinna iść drugi koniec brakującego przewodu?

(jestem tu nowy, mam nadzieje, że dobrze napisałem temat i topic)

 

1.http://www.iv.pl/images/35372519458933095329.jpg

 

2.http://www.iv.pl/images/42949164985802940177.jpg

Opublikowano

Dodaje filmik na którym slychac jakby łapało "lewe powietrze" i pod koniec filmiku słychać jak się wkręca. Czyli tak jak nie powinien ;p

 

Opublikowano
To podcisnienie wchodzi do kabiny obok wezy nagrzewnicy. W srodku jest trojnik i ida weze na czukniki temperatury. Rak czy siak ciagnie nimi lewe powietrze. Mozesz to zatkac, ale taka nieszczelnosc nie powinna zrobic roznicy

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Przy zatkaniu nie ma żadnej różnicy, Zastanawiam się co więc może być przyczyną tego złego wkręcania się, Na dodatek gdy przekrocze jakies 5tys obrotów w czasie jazdy czasem nie włącza mi się jakby vanos, Zamiast zyskać mocy, moja bmw ją traci. Zastanawiam się co to może być. Najpierw sprawdzilem swiecie, bo pomyslalem, ze moze cos nie przepala jak trzeba. Ale wszystkie są suche :x macie jakieś propozycje?
Opublikowano
Po 5k tys Vanos wraca na mniejsze otwarcie zaworów. Moż rzeczywiście u Ciebie coś się zawiesza.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
To podcisnienie wchodzi do kabiny obok wezy nagrzewnicy. W srodku jest trojnik i ida weze na czukniki temperatury. Rak czy siak ciagnie nimi lewe powietrze. Mozesz to zatkac, ale taka nieszczelnosc nie powinna zrobic roznicy

podpytam sie ciebie o ten wezyk co wchodzi do kabiny co on ma za zadanie i gdzie go tak jakby szukac bo u mnie na niskich obrotach syczy tak kolo licznika a te czujniki temperatury co one maja za zadanie (jak robote maja robic) :?:

Opublikowano
To są czujniki od thermotronic'a. Znajdziesz je za schowkiem na rękawiczki i po lewej stronie kierownicy od dołu. Tak wyglądają: http://img705.imageshack.us/img705/8181/p1300529640x480.jpg

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
To są czujniki od thermotronic'a. Znajdziesz je za schowkiem na rękawiczki i po lewej stronie kierownicy od dołu. Tak wyglądają: http://img705.imageshack.us/img705/8181/p1300529640x480.jpg

ok. ale do czego one sluza czy do klimy moze? bo ja nie mam klimy opisz mi mniej wiecej co ten czujnik robi :D

Opublikowano
Napisałem, że są od thermotronica. Na pokrętle ustawiasz np 20 stopni i ten czujnik zasysa powietrze z kabiny. Kiedy powietrze osiągnie 20 stopni zamyka się elektrozawór nagrzewnicy. Są dwa czujniki, bo są dwie strefy grzania prawa i lewa.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Napisałem, że są od thermotronica. Na pokrętle ustawiasz np 20 stopni i ten czujnik zasysa powietrze z kabiny. Kiedy powietrze osiągnie 20 stopni zamyka się elektrozawór nagrzewnicy. Są dwa czujniki, bo są dwie strefy grzania prawa i lewa.

wczoraj sprawdzalem sa takie czujniki fakt ssaja a ja nie wiedzialem co to jest i mialem takie syczenie w kabinie czyli nie wazne czy jest klima czy nie w tej baśce z silnikiem M50B25 mam to w tych miejscach co mowiles a w drugiej baśce z silnikownia M20B20 z 90r tego nie ma jak powinno to byc w niej to wjakim miejscu przy silniku powinno to byc wpiete bo ta gumka kolo wezy nagrzewnicy jest zaslepiona :idea: widzisz "kto pyta nie bladzi" :lol: dziekowac za podpowiedz :cool2:

Opublikowano
Ja to miałem w M20B20 ('90) z nagrzewnicą VALEO i M50B20 ('91) z nagrzewnicą siemens. Oba thermotronic, bez klimy. Sporo było wersji grzania, pewnie od tego to zależy.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

słuchaj jeżeli chodzi o obroty ja miałem to samo niekoniecznie u ciebie

może to być ale można to sprawdzić [tam gdzie na filmiku gazowałeś po drugiej stronie jest

czujnik obrotów ja go wymieniłem i jest dobrze ale najpierw od kolegi wziąłem na chwilę i wiedziałem że

to jest to

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.