Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ładnie się prezentują :cool2:

 

dzięki na life jeszcze lepiej :mrgreen:

 

jednak 19 były za małe :D

Szacunek za 20 kolego. Jak wrażenia? A i zima jeszcze może nadejść- tak prorokują

 

Wrażenia jak najbardziej pozytywne. Nie widzę różnicy pomiędzy 19" a 20" w komforcie a wygląd jest przekozak.

 

Co do zimy to takie ostatnie popierdywania będą więc damy jakoś radę a jak nie to MPK zarobi parę PLN / ja już nie wracam na zimowe buty w tym sezonie :norty: /

 

Pozdro

  • Odpowiedzi 733
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Podziwiam Cię za te 20... Ja jezdze dalej na 17 calach, a jak klienci z Wroclawia do mnie wpadaja nawet na 18 wszyscy maja pogiete felunki, moze kiedys wpadniesz na bajere to obejrze kola :roll:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Podziwiam Cię za te 20... Ja jezdze dalej na 17 calach, a jak klienci z Wroclawia do mnie wpadaja nawet na 18 wszyscy maja pogiete felunki, moze kiedys wpadniesz na bajere to obejrze kola :roll:

 

No siema,

 

jak będę w okolicach Jeleniej to postaram się wpaść na pogaduchy :cool2:

 

Póki co to 20" to dla mnie to samo co 19" nie czuję różnicy ale za to wygląd mnie cieszy :norty:

Opublikowano

Witam,

 

żeby nie było że się nic nie dzieje:

 

Mały przegląd u znajomego mechanika Ryśka:

 

- wymiana oleju silnika wraz z filtrem oczywiście /olej ori BMW filtr MANN/

- wymiana klocków tył z czujnikiem /TEXTAR/ jak to Rysiek stwierdził idealnie na styk bo do czujnika właśnie doszło, no i wszystkie klocki równo zjechane więc gitarra

- wymiana poduszek silnika na or BMW /nareszcie nie czuć drgań auta na budzie

- łożyska przód miały być dwa ale już nie dało rady w piątek i tylko prawe wymienione /lewe będzie w poniedziałek /

- wymiana oleju wspomagania na Castrol

 

No i najważniejsze nowe koksy w sterowniku na około 365 KM zapodane przez Filipa /M-ka/ wraz z chłopakami z TC-performance.

 

I znów banan z gęby nie zchodzi

 

Nie obyło się bez psikusa a mianowicie w drodze powrotnej do domu na obwodnicy but i zmiana biegu i nagle buuuum i brak śmocy.

 

Podejrzenie padło na zwykłą opaskę na sylikonowym kolanku /turbawki teraz naprawdę mooooocno dmuchają . Po przyjeździe do domu podejrzenie się sprawdziło więc szybki pitstop i wymiana opaski na porządną SGB. Na szczęście osłon nie założyliśmy, bo w poniedziałek trzeba by je zwalać ponownie. Dzięki zapasom kumpla, dłuższa rurka łącząca jest dorobiona i czeka na zamontowanie aby nie powtórzył się taki problem.

 

W 30 min auto wróciło do życia bo był pilny wyjazd z moją ładniejszą połówką

 

Tak więc cel osiągnięty bo 700 Nm przekroczone /tylko muszę podjechać na rolki bo nie dało rady/ i to już wystarczy w tym aucie.

 

Odebrałem też dystanse na przetestowanie od kumpla z innego forum i w wolnej chwili powystawiam koła tylne na zewnątrz.

 

Jedyny minus to muszę dać do sprawdzenia i ewentualnie regeneracji wtryskiwacze bo potwierdziły się lekkie rozbieżności na korektach a to nie wypada więc to jest kolejna sprawa do wykonania.

 

Reasumując:

- przegląd wykonany w 90% reszta w poniedziałek

- auto dobiło do docelowej mocy

 

Rzeczy do wykonania może już w tym tygodniu

 

- wymiana lewego łożyska przód

- wymiana łącznika w przyłączu IC do EGR

- potrzeba chwili wolnej do przymiarki z dystansami /postaram się w tym tygodniu/

- odbiór ostatniego /jak na razie elementu do tyłu auta/ i może zamontowanie ale to nic pewnego gdyż potrzeba wspawania ....

- umówienie się na zamontowanie poliuretanów przód /Rysiek nie ma takiego sprzętu więc zrobię to tam gdzie kumpel w innym e60/

- no i w związku z tym że EGR mam już wyłączony programowo przymiarki do wywalenia go fizycznie

 

No to by było na tyle

 

i niech śmoc będzie z wami

Opublikowano

Niezły wynik :cool2:

Pamiętam jaki ja w byłem uśmiechnięty w drodze do domu po zrobieniu chipa :wink:

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/BMW_podpis_numer%20_small.jpg
Opublikowano
TC-performance oszacowują moc na oko i nakładką na koło :wink:

 

No i tak i nie gdyż w łodzi już mają stacjonarną hamownie i niedługo kolejna we Wrocku będzie.

 

Co nie zmienia faktu że zrobię test mocy u Mirasa w ECU ale jak poprawi drogę dojazdową bo teraz to urwę coś na 100% :mad2:

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Spytaj Mirasa co się stał z golfem 4 w zeszłym miesiącu na dojeździe :D

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
TC-performance oszacowują moc na oko i nakładką na koło :wink:

 

No i tak i nie gdyż w łodzi już mają stacjonarną hamownie i niedługo kolejna we Wrocku będzie.

Tylko gdybyś zawitał do nich do łodzi to niech Ci ją porządnie podepną, byłem jakiś czas temu u Nich przelotem sprawdzić jak tam moja trzyma moc to dopiero za chyba 3 czy 4 pomiarem pokazało prawidłowe wyniki (prawie) W poprzednich pomiarach za mocną ją chyba dociskali do hamowni bo nagle uciekło po hamowaniu 100PS :mrgreen: i tak metodą prób i błędów w końcu na wykresie pokazało wyniki zbliżone do tych które wypluło na stacjonarce w R-PERFORMANCE.

Opublikowano
TC-performance oszacowują moc na oko i nakładką na koło :wink:

 

No i tak i nie gdyż w łodzi już mają stacjonarną hamownie i niedługo kolejna we Wrocku będzie.

Tylko gdybyś zawitał do nich do łodzi to niech Ci ją porządnie podepną, byłem jakiś czas temu u Nich przelotem sprawdzić jak tam moja trzyma moc to dopiero za chyba 3 czy 4 pomiarem pokazało prawidłowe wyniki (prawie) W poprzednich pomiarach za mocną ją chyba dociskali do hamowni bo nagle uciekło po hamowaniu 100PS :mrgreen: i tak metodą prób i błędów w końcu na wykresie pokazało wyniki zbliżone do tych które wypluło na stacjonarce w R-PERFORMANCE.

 

Spoko,

 

szybciej podjadę do ECU na rolki bo bliżej.

 

Tyle tylko że dojazd do Mirasa to naprawdę tor przeszkód i na razie się boję że coś pourywam.

 

Oli

Opublikowano

Niunia... napisz mi co to za spojlerek na tylnej klapie?

Bardzo mi się podoba :D

Opublikowano
Niunia... napisz mi co to za spojlerek na tylnej klapie?

Bardzo mi się podoba :D

 

Odpowie Oli :))

 

Spojler jest to wzór ACS a dokładnie ten:

 

http://allegro.pl/spoiler-nakladka-klapy-acs-bmw-e60-sedan-abs-sz-n-i4036956357.html

 

Wybrałem ten bo po pierwsze jest ładny :norty: jest z ABSu a nie jakieś szklane coś no i ładnie leży :cool2:

 

pozdro

Opublikowano

Witam,

generalnie hamownia drogowa pewnie nie jest taka zla (no i jest tania, przenosna, mozna pod lozko wlozyc w domu) ale otwiera szerokie mozliwosci do naciagania wynikow... mozna wpisac wieksza wage auta i podbijac wyniki (trzeba auto na jakims zlomie zwazyc przed testem)

Z tego co wiem Filip mierzy "wytracanie predkosci" na luzie a widzialem na necie jakas "instrukcje obslugi" do hamowni drogowej jakiesjtam i wytracanie predkosci bylo mierzone na biegu i sprzegle.. w automacie to akurat jeszcze inne bajka bo trzeba na N zrzucic... poslizgi w skrzyni wiec caly wynik hamowania automatu jest jak dla mnie powiedzmy kontrowersyjny z definicji (to jest niezalezne od mierzacego ale to problem "technologiczny")

W ecu project wychodza za to "zdrowe serie" :) (na forum audi a4 costam jest poddzial z wykresami i gratisy ich hamowni jakos rzucily mi sie w oczy)

 

"Wykresik" to jednak tylko wynik, ktory ma ucieszyc klienta - bardziej zastanawia mnie proces samego czipowania zdalnego (tu na forum wiecej "zdalnych" czipmacherow jest)

Filip z Wroclawia zczytuje zawartosc sterownika (czy tez wczesniej go aktualizujac na "nowsza serie") odsyla go do goscia, ktory go modyfikuje, nastepnie jest wgrywany na auto i jazda... i tu male ale: mianowicie uzywa to co wiekszosc uzya czyli INPA... a inpa to knot nad knoty (jezeli chodzi o diagnostyke).. nie ma logowania do pliku wiec mozna sobie co najwyzej "popatrzec na slupki" (a te zmieniaja sie przeciez w ulamku sekundy)..

to co moim zdaniem mogloby byc zrobione to

...zlogowanie danych DO PLIKU i odeslanie ich do czipujacego... ten widzac w logu temperature EGT, przeplyw, lambde, ladowanie T itp itd moze zastanowic sie co blokuje ewentualnie dawke paliwa, czy w zwiazku z tym moze warto cisniania T dolozyw a moze wrecz przeciwnie (nie ma sensu pompowac bo i tak temperatua blokuje) itp itd

Mi np nie ruszyli ogranicznika predkosci

Bede szedl na jakas poprawke jak sie czasowo z Filipem zgramy (mam pare uwag po ZLOGOWANIU danych do pliku vs porownanie tego do zmian w mapach) - po wszystkim opisze to w osobnym watku od A do Z

Pozdrawiam,

Przemek

400ps/830Nm ( a było tylko 235 :D)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=299251

Opublikowano

O żeś doktorat napisał :norty:

 

Tak na poważnie to ja wiem że teraz autko zbiera się lepiej niż przed dodatkowo moim zdaniem o wiele bardziej wydajnie bo praktycznie bezdymowo. Czego nie mogłem powiedzieć przed IC i programem.

Co do logów to jakoś nie potrafię tego u siebie zrzucić aby przeanalizować. Chcę też jechać do Mirasa z ECU aby oczywiście zmierzyć mojego smoczka ale też aby on swoim doświadczeniem potwierdził czy jest ok czy też nie :norty: Jak to Stalin powtarzał najlepszą formą zaufania jest kontrola :mrgreen:

Przemo musimy się kiedyś zgrać na jakiegoś mini spota to może ty ściągniesz logi też ode mnie tak bardziej z ciekawości.

Znając życie to pewnie ile bym hamowni nie sprawdził to na każdej będzie inny wynik. A dla mnie najlepszym wynikiem jest mój banan na buzi jak wciskam pedał w podłogę.

 

Jako że mamy wtorek to potwierdzam wykonanie prac w poniedziałek, czyli wymienione łożysko lewego koła przód /chyba było od nowości w aucie :mad2: / i poprawienie mocowania przewodu IC do EGR.

Mam nadzieję że jutro znajomy odbierze ostatni tłumik dedykowany do mojej strzały z końcówkami w męskim rozmiarze pasującym do Alpina look :norty: :norty: :norty:

 

No i trzeba będzie się umówić na wstawienie tego saksofonu do autka aby mruczało w bardziej groźnych tonach :mrgreen:

 

Niech śmoc będzie z wami

 

Łoli

Opublikowano

jak Twoje auto nie ma dpfa to przy bucie powinno poddymiac jak kazdy klekot bez dpfu przy bucie... jak nie poddymia to znaczy, ze masz wiele powietrza a nie tak duzo kosku.. to znaczy, ze jakby Twoje auto dostalo wiecej koksu to zapierd... by lepiej (czyz nie o to Ci chodzi?) a moze to znaczy, ze np EGT blokuje i tak dawke paliwa i nie ma sensu meczyc T bo ja szlag trafi bo i tak auto wiecej wachy podac nie moze...tyle, zeby to wiedziec trzeba by chwilunie sie zastanowic nad tym co wypluwa program do diagnostyki a tego z inpa zrobic nie mozna (chyba ze bedziesz do avi zrzucal ekran ale to wiocha) - rozumiesz teraz dobrze co mialem na mysli pisza o malym "ale"?

Pozdrawiam,

Przemek

400ps/830Nm ( a było tylko 235 :D)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=299251

Opublikowano
jak Twoje auto nie ma dpfa to przy bucie powinno poddymiac jak kazdy klekot bez dpfu przy bucie... jak nie poddymia to znaczy, ze masz wiele powietrza a nie tak duzo kosku.. to znaczy, ze jakby Twoje auto dostalo wiecej koksu to zapierd... by lepiej (czyz nie o to Ci chodzi?) a moze to znaczy, ze np EGT blokuje i tak dawke paliwa i nie ma sensu meczyc T bo ja szlag trafi bo i tak auto wiecej wachy podac nie moze...tyle, zeby to wiedziec trzeba by chwilunie sie zastanowic nad tym co wypluwa program do diagnostyki a tego z inpa zrobic nie mozna (chyba ze bedziesz do avi zrzucal ekran ale to wiocha) - rozumiesz teraz dobrze co mialem na mysli pisza o malym "ale"?

Pozdrawiam,

Przemek

 

Jasne Przemo kumam.

 

Alej ja napisałem że praktycznie bezdymowo :norty: jak depnę to puści bączka bo musi i nie mówię że jest jak z DPF czyli czysto ale do zadymy czy też batorego bardzo daleko :cool2:

Pierwsza wersja softu była z większą dawką paliwa ale troszkę za bardzo kopciła i nie przystoi robić zadymy za sobą że świata nie widać :norty:

Ogólnie ciekaw jestem co by w logach u mnie można wyczytać ale nie wiem jak to zrobić.

Podjadę do Mirasa i zobaczymy co wypluje na jego rolkach i ot tyle.

 

Pozdro

 

Oli

Opublikowano

Wczoraj zamieniłem mojego BT z innym od kumpla którego namówiłem na 535D

 

Jak pisałem wcześniej mój BT powoduje rozładowywanie się aku i skubany jest nieaktywny w menu /czyli nie idzie dziada zaptaszkować/ i powoduje że zmieniarka w schowku za każdym razem jak otwieram auto sprawdza co ma za płyty i nie pamieta co było grane /jak by gubiła pamięc czy cuś/.

Po wymianie na BT od kumpla /niestety ciut inny model/ o dziwo czy też "zacna Pani" od razu się sam zaptaszkował i jest aktywny. Zmieniarka przestała sprawdzać płyty i pamięta co było grane. Oczywiście mogę skubanego teraz odnaleźć w telefonie ale nie mogę sparować gdyż prawdopodobnie jest to problem z innymi vinami w aucie i w BT.

Na dniach sprawdzę jak u kumpla mój BT czy ożył czy nie i czy będzie można go u niego przekodować. /Póki co jego auto stoi u lakiernika aby wszystkie drobne przecierki z niego zlikwidować więc poczekam aż sie z lakierni wykula/.

 

Poza tym rozpocząłem projekt ALPINA inside więc będzie się coś znowu działo Email do ALPINA gmbh poszedł więc czekamy na wieści powrotne.

 

Pozdro

 

Łoli

Opublikowano

No i dziś w bagażniku pojawiło się takie coś :diabel_faja: Mam nadzieję że uda się jak najszybciej zapodać to cuś na miejsce :mrgreen:

 

http://i.imgur.com/GXXOmqY.jpg

 

Trzeba było wziąć do domu aby zobaczyć co i jak

 

http://i.imgur.com/zceOyxe.jpg

 

No i po odwinięciu folii z końcówki pojawił się taki oto widok :cool2:

 

http://i.imgur.com/x6dKAch.jpg

 

A tak będą oglądali będą w większości inni to cuś :norty:

 

http://i.imgur.com/tfFyc1M.jpg

 

No i w przyszłym tygodniu plan zamontowania tego sprzęta do Alpinki /już się nie mogę doczekać jak będzie kotek mruczał po tej przemianie :whistle: /

 

Na piątek też umówiony jestem na wymianę tulei na poliuretany.

 

Niestety nie dostałem jeszcze zwrotnego emaila z ALPINY :cry:

 

Ale plan zmian zostaje life :mrgreen:

 

Pozdro

 

Oli

Opublikowano

Dziś moja ładniejsza połowa wyciągnęła mnie na zakupy aby mi jakieś pory kupić.

 

Nie omieszkałem skorzystać z okazji aby troszkę umyć furę :norty: Jej też się też coś należy

 

No i wracając po umytą .....

 

Przyczajony właściciel i ukryty furacz :mrgreen:

 

http://i.imgur.com/xCXCfw7.jpg

 

No i kilka jeszcze ale już nie zza filara

 

http://i.imgur.com/DTD3PZX.jpg

 

http://i.imgur.com/cqMrjfS.jpg

 

http://i.imgur.com/rhNQSlP.jpg

 

Oj jak ja lubię jak jest czysta tylko nie zawsze jest czas i możliwości żeby umyć furacza :mad2: :mad2:

Opublikowano

A teraz mała niespodzianka :)

 

 

 

 

 

 

Sorry za jakość ale filmik robiony kalkulatorem i że taki upierdzielony :duh: :duh:

 

jak to pięknie brzmi na żywo i znowu banan nie schodzi :mrgreen:

 

Łoli

Opublikowano

Pięknie brzmi... dobra robota :D

Powiedz mi, prócz tego końcowego od MG robiłeś coś jeszcze w wydechu?

Wywalałeś katy? Masz jeszcze DPFa? :twisted:

Opublikowano
Pięknie brzmi... dobra robota :D

Powiedz mi, prócz tego końcowego od MG robiłeś coś jeszcze w wydechu?

Wywalałeś katy? Masz jeszcze DPFa? :twisted:

 

 

Siema SlavoS,

 

dzięki i mi też się podoba jak mruczy bestia :mrgreen:

 

Co do wydechu to gdzieś w temacie napisałem że ja już nie mam ani DPFu ani kata.

 

Ogólnie wydech oprócz ostatniej puszki wygląda jak seria ale DPF i kat jest pusty :)

 

Pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.