Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jestem nowy na forum,

mam problem z moją e61 2.0d 2007r 177KM, kupiłem ją jakieś 4m-ce temu, zrobiłem nią do tej pory 4tyś.km i dwa razy komputer kazał mi dolać 1l oleju, o ile pierwszy raz mnie to nie zaniepokoiło to teraz trochę się martwie. pierwszy raz po ok, 2tys wracałem z Hamburga prędkość na banie ok 170 non stop, podobno miała prawo. Teraz jeżdże dużo wolniej i sytuacja się powtórzyła, jadę niedługo do servisu BMW w Toruniu, ale może ktoś mi podpowie o co może chodzić?

Druga sprawa auto-pilot działa dopiero po zbliżeniu pilota do spojlera na tylnej szybie czy ktoś wie jak z tym sobie poradzić?

Opublikowano
Jaki masz przebieg w aucie i gdzie go kupowałeś? Sprawdź czy z odmy nie leci olej ,może być zapchana i przez nią wycieka olej. Może też turbo zaczyna Ci zjadać olej ,co może się skończyć wyssaniem całego oleju i samozapłonu oleju silnikowego w cylindrach. Co prowadzi do zatarcia silnika. Ja mam 3.0d więc o usterkowości 2.0d wiem tyle że padają tam rozrządy , może wypowie się ktoś bardziej obeznany w temacie 2.0d być może maja jakąś przypadłość.

Używane części do BMW e36 e38 e39 e46 e53 e60 e87 e90 f01 f10 f30

tel .: 731 885 885 Zapraszam :)


http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=39682621

Opublikowano
Moge tylko powiedziec ze mi ubywa jakies 0,5l na 15tkm a na autbahnie czesto jezdze dobrze ponad 200 km/h. Te silniki raczej specjalnie nie biora oleju jesli jest wszystko w pozadku. Olej leje Mobil 1 ESP 0W40 i zmieniam co 15tkm.
Opublikowano

Mi Castrola 5w30 brał około 0,5 litra na 5 tys. km. Teraz leje Motula 0w40 i po 10 tys. km dolałem 0,3 litra.

 

Co do sporego zużycia oleju to najpierw turbina do sprawdzenia i odma plus szczelność intercoolera i innych wycieków.

 

Jeśli to wykluczysz to pozostaje sprawdzenie tulei na cylindrach i remont silnika.

 

Uzasadnione jest pytanie ile auto ma przejechane (nie stan licznika!!!) i gdzie je kupiłeś!

 

Kolejne pytanie: wymieniałeś olej po zakupie?

 

Jeśli się okaże, że masz padniętą turbinę to wypadałoby rozważyć wymianę rozrządu!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dorzucę jeszcze, uszczelniacze popychaczy hydraulicznych zaworów .
Opublikowano
Dzięki serdecznie za podpowiedzi, w poniedziałek odstawiam do warsztatu i się okaże co jest grane. Kolega powstrzymał mnie od oddania do serwisu BMW, może i ma racje a swoją drogą może wiecie kto jest zaufanym mechanikiem od bmw w Toruniu? Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki!
  • 4 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.