Skocz do zawartości

Masa błędów, pomocy. 530d


gradu_85

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Sytuacja wygląda następująco:

Jeździłem tak długo, aż zabrakło ropki. Auto zgasło. Zalałem z 8l. Wróciłem do domu i tu znowu zalałem paliwo za 100 zł (NEO -DieselEnegry)

Wyłączam auto i co? Silnik pracuje jeszcze 3-4 sek. Uruchamia się normalnie, tylko gasnąć nie chce od razu. Sporadycznie towarzyszy temu błąd "einspritzanlage".

Podłączyłem pod INPE i oto co wyszło:

http://www.galerieallegro.pl/zdjecia/z221/2215612/middle/1.jpg http://www.galerieallegro.pl/zdjecia/z221/2215612/middle/2.jpg http://www.galerieallegro.pl/zdjecia/z221/2215612/middle/3.jpg http://www.galerieallegro.pl/zdjecia/z221/2215612/middle/4.jpg http://www.galerieallegro.pl/views/2215612/1.jpg

http://www.galerieallegro.pl/

 

Dodam, że około 2 lata temu wymieniłem pompkę progową oraz regulator ciśnienia paliwa.

Znowu wymiana w/w podzespołów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Wszystko to układ paliwowy, 1-ciśnienie na pompie progowej, 2- ciśnienie na CR, 3-coś z ciśnieniem CR przy starcie, 4-regulator CR.

Musiała ci pociągnąć syfu z baku, i poszło w silnik, albo jakieś lipne paliwo.

Spróbuj nalać dobrego paliwka, zmienić filtr i jeździć, przy czym coś gdzieś niedawno czytałem, że (chyba) na regulatorze nazbierało się syfu, i to przez niego silnik głupiał, i ponoć wystarczy czyszczenie, w każdym razie temat był max z przed 2 tygodni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) Za słabe ciśnienie na pompie progowej - do wywalenia.

2) Niestabilne ciśnienie na listwie CR (stanowczo!) + 3) to samo na rozruchu + 4, czyli regulator tego ciśnienia.

 

Jak dla mnie na bank progowa do wymiany + regulator.

Być może będzie też problem z pompą CR.

 

Czyżbyś zalał dziwnym paliwem? Chyba na to wygląda. Puściłeś pompy na sucho :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) Za słabe ciśnienie na pompie progowej - do wywalenia.

2) Niestabilne ciśnienie na listwie CR (stanowczo!) + 3) to samo na rozruchu + 4, czyli regulator tego ciśnienia.

 

Jak dla mnie na bank progowa do wymiany + regulator.

Być może będzie też problem z pompą CR.

 

Czyżbyś zalał dziwnym paliwem? Chyba na to wygląda. Puściłeś pompy na sucho :/

 

No ale, około 2 lata temu wymieniłem pompkę progową oraz regulator ciśnienia paliwa!

Znowu to samo?! :x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz wiele błędów związanych z układem paliwowym w tym błąd niskie ciśnienie pompy progowej, więc zacznij od niej bo ona jest pierwsza w układzie paliwowym nie licząc pompy w baku i może powodować resztę błędów

http://www.directtraffic.pl/tl_files/clickad/zaufali_nam_small/bmw.pnghttp://kernest.fm.interia.pl/strzalka_w_lewo.gif. Zobacz link ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓

http://www.youtube.com/user/RadekFiliks/videos?flow=grid&view=0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.