Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Od trzech lat jężdżę e39 touring 530d 2002r. i nie mam z tym autem żadnych problemów mimo że ma już 355 tysięcy przebiegu i kupiłem w polsce powypadkowe bo sie napaliem ale przyszedł czas na zmiany czyli e61 u mnie zawsze kombi i jest dylemat chcę coś bardzo mocnego (na m5 mnie nie stać ) .

Zastanawiam się jeśli diesel to 535 d jeśli benzyna to v8 545 albo 550 no i nie wiem co dużo czytałem o problemach z tymi dieslami ale znowu nie ma konkretow o v8 poza cieknącą rurką nic więcej nie wiem.

Jeśli możecie coś doradzić to proszę o poradę

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak malo jezdzisz i nie liczysz sie z kosztami paliwa to bierz V8 :cool2:
Opublikowano

no te 20000 km w roku to przelatam, do roboty to autobusem chociaż pierwsza zmiana od 5 rano i chciało by się pospać dłużej te pół godziny i wtedy jadę autem mam 17 km

(fabryka bmw w Dingolfing ma nieludzkie godziny pracy) no i parę razy roku do polski

Opublikowano
Jak chcesz coś bardzo mocnego, to polecam wersję benzynową 535 z silnikiem N54 - bardzo podatny na podkręcanie, przy tym oszczędny nawet nie porównując do V8. Niestety, u nas oferta niewielka, ale przypuszczam że niewiele mniejsza niż nie zajeżdżone 535d czy 545i.

Do sprzedania: - E60 535xi LCI USA 2008 MT

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=222639


Dla amatorów "rynkowych" cen E60 535i/xi taka mała przestroga:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=1983450#p1983450

Opublikowano
bierz v8 i sie nie zastanawiaj :) niech skutecznie cie odstraszy od 535d koszt naprawy uszkodzonej turbiny a sa dwie :P a klekac lubia :) na warsztat we wroclawiu z tego co widze z bemek czy innego szrotu to glownie dizle parchy na lawecie sie przywozi a jak nie na lawecie to z problemem do rozwiazania bo zle jedzie :D
Opublikowano

Witam,

 

jeździłem 545i, a w tej chwili mam 535d,

wszystko zależy czego oczekujesz, na pewno jeżdżąc 535d do pracy ( 10km ) i wokół komina nie zaoszczędzi się na paliwie - potrafi spalić 13-15 l /100, podobnie jak 545i benzyny, na szczęście odpukać jeszcze nic się popsuło w 535d - a koszt np. turbiny na pewno będzie duży,

w 545i nie ma się co zepsuć - w ciągu 2 lat wymieniłem jedna cewkę ( 80 zł ), porównując osiągi to do pewnego momentu wrażenia są podobne, ale kultura pracy i dźwięk jednak na plus dla 545i

gdybym miął jeszcze raz wybierać postawił bym na 545i

 

pozdrawiam

Opublikowano

Skoro jeździłeś dotychczas dieslem i nie miałem z nim problemów to znaczy ze po pierwsze umiesz nim jeździć a po drugie wybrałeś zadbany model i na pewno następne tez będzie zadbane. Przy przebiegu 20 tys rocznie już warto pójść w diesla.

Oczywiście benzyna ma tez swoje zalety ale lobią się tam psuć sondy lambda a jedna kosztuje 1,5 tyś pln dodatkowo niejednokrotnie poprzez jakaś nieszczelność zaczynają wypadać zapłony i auto wchodzi w CHECK i wtedy znalezienie problemu i rozwiązanie zajmuje bardzo dużo czasu i nerwów choć koszty są niewielkie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.