Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam !

 

Przymierzam sie powoli to wymiany filtra paliwa.

Znalazlem na RealOEM ,ze filtr jest polaczony z podgrzewaczem (01 i 02).

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=VG11&mospid=50489&btnr=13_1115&hg=13&fg=10

 

Moje pytania:

1.Czy filtr z tym podgrzewaczem polaczony jest gwintem z uczczelka czy inaczej ( moge tylko przypuszczac po tym rys.) ? Czy ewentualnie w zestawie z filtrem powinna byc uszczelka?

2.Czy aby dobrac sie do filtra p. w 318d 2007 N47D20A wystarczy zdemontowac oslone podwozia ta od strony kierowcy czy jeszcze cos ?

3.Czy przy wymianie odlaczyc akumulator ? Slyszalem ,ze moga pojawic sie bledy z tego podgrzewacza potem .. . :?

4.Czy da sie to zrobic z "lewarka" czy raczej szukac kanalu ewn. rampy ? Jesli sie da to czy polecacie podniesc obie strony przodu czy lewa wystarczy?

 

Jak bylo wywalic, jak nie to z gory dziekuje za podpowiedzi - chce byc dobrze przygotowany :cool2:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano
W filarze jest jakby papierowa podklaka i jest wciskany do podgrzewacza i wysuwa sie metalową spinke. Wymiana trwa chwile. Są dwa rodzaje otworow w filtrze. Ja za pierwszym razem kupiłem ten co nie pasował a że wolałem go troche paliwem to niemoglem zwrócić.
Opublikowano

Dzieki kolego ! :cool2:

Wlasnie sie zastanawialem po co dali tam ta spinke ? :duh:

 

A odnosnie wymiany "na lewarku" ? Macie jakies doswiadczenia ? Da sie ?

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano
Wymiana filtra paliwa to pikus,jak już zdejmiesz oslone po fotelem kierowcy to 5 minut i gotowe,poleje się troch paliwa,potem zanim silnik odpali pokerci dluzej niż zwykle,ogolnie prosta sprawa :cool2: ,polecam jednak kanal lub podnosnik
icon4.png
Opublikowano

ok dzieki !

Wlasnie czytalem o tym ,na niemieckim forum.Polecaja po wymianie "wlaczyc" auto bez sprzegla , min 2 razy, alby zapalila sie stacyjka

i wszystko poprawnie napelnilo sie paliwem, potem start :8) :D .

 

Btw.

Z tego co czytalem to domyslam sie ,ze nie ma z tym problemow, ale wole sie zabezpieczyc :cool2:

Nie chce potem plus sobie w brode i powtarzac sam do siebie " ... a pisali ,ze bedzie pikus, a tu k***a co ? " :norty: :norty: :norty: :mrgreen:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano

Sprawa jest naprawdę prosta,choć kilkukrotne włącznie zapłonu raczej nic nie daje,po prostu dłużej pokreci rozrusznik niż zwykle i tyle.

Przy nastepnym odpaleniu będzie już normalnie. :cool2: :cool2:

icon4.png
Opublikowano

Witam ponownie !

Sprawa zalatwiona ! Wszystko sprawnie !

Najwiecej problemu zajelo mi zdjecie obejmy laczacej filtr i przewod dop. paliwa od strony silnika :mad2: , nie wiem kto to skaladal ale bylo prawie jak zaspawane :cool2:

 

Btw. Faktycznie samo wlaczenie zaplonu nic nie dalo, rozrusznik krecil ze 20 sec. i wyskoczyla ikonka silnika, poczym zgasl. Przy nastepnej probie odpalil i smiga jak zloto :cool2:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano
Witam ponownie !

Sprawa zalatwiona ! Wszystko sprawnie !

Najwiecej problemu zajelo mi zdjecie obejmy laczacej filtr i przewod dop. paliwa od strony silnika :mad2: , nie wiem kto to skaladal ale bylo prawie jak zaspawane :cool2:

 

Btw. Faktycznie samo wlaczenie zaplonu nic nie dalo, rozrusznik krecil ze 20 sec. i wyskoczyla ikonka silnika, poczym zgasl. Przy nastepnej probie odpalil i smiga jak zloto :cool2:

 

Teraz sprawdz sobie inpa bledy ,bo czasem może wyskoczyć blad 4B90 chyba-brak ciśnienia na listwie CR-ale to tylko wtedy gdy przy wymianie filtra paliwa z przewodu wyleci dużo paliwa-po wykasowaniu nie wróci :D ,chyba ze po następnej wymianie filtra :norty:

icon4.png
Opublikowano

Hmmm.. No to chyba u mnie wylecialo za duzo :shock:

Nie mam mozliwosci sprawdzic :| . Auto jezdzi normalnie nic sie nie pojawia przy odpalaniu...

Pewnie blad sie zapisal - nie przeszkadza mi to.

Jest ryzyko ,ze jak sie nie wykasuje bledu to po jakism czasie choinka na desce ?

 

Btw.

Urzadzonko ktore obsluguje takie protokoly nada sie do mojego auta ?

 

OBD-II-Protokolle:

· SAE J1850 PWM (41.6 kbaud)

· SAE J1850 VPW (10.4 kbaud)

· ISO 9141-2 (5 baud init, 10.4 kbaud)

· ISO 14230-4 KWP (5 baud init, 10.4 kbaud)

· ISO 14230-4 KWP (fast init, 10.4 kbaud)

· ISO 15765-4 CAN (11 bit ID, 500 kbaud)

· ISO 15765-4 CAN (29 bit ID, 500 kbaud)

· ISO 15765-4 CAN (11 bit ID, 250 kbaud)

· ISO 15765-4 CAN (29 bit ID, 250 kbaud)

· SAE J1939

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano
Hmmm.. No to chyba u mnie wylecialo za duzo :shock:

Nie mam mozliwosci sprawdzic :| . Auto jezdzi normalnie nic sie nie pojawia przy odpalaniu...

Pewnie blad sie zapisal - nie przeszkadza mi to.

Jest ryzyko ,ze jak sie nie wykasuje bledu to po jakism czasie choinka na desce ?

 

Btw.

Urzadzonko ktore obsluguje takie protokoly nada sie do mojego auta ?

 

OBD-II-Protokolle:

· SAE J1850 PWM (41.6 kbaud)

· SAE J1850 VPW (10.4 kbaud)

· ISO 9141-2 (5 baud init, 10.4 kbaud)

· ISO 14230-4 KWP (5 baud init, 10.4 kbaud)

· ISO 14230-4 KWP (fast init, 10.4 kbaud)

· ISO 15765-4 CAN (11 bit ID, 500 kbaud)

· ISO 15765-4 CAN (29 bit ID, 500 kbaud)

· ISO 15765-4 CAN (11 bit ID, 250 kbaud)

· ISO 15765-4 CAN (29 bit ID, 250 kbaud)

· SAE J1939

 

 

Raczej potrzebujesz czegos takiego http://elektroimport.pl/pl/p/V-Checker-V401-BMW/1061

Aby dokładniej zdiagnozować BMW,uniwersalne urządzenie nie da rady wszystkiego

Ten blad 4B90 nie zrobi krzywdy-zostanie tylko w pamięci-na desce nic się nie pojawi

Pisz na priw jak interesuje Cie http://elektroimport.pl/pl/p/V-Checker-V401-BMW/1061

icon4.png
Opublikowano

No dzieki !

Najwazniejsze aby jakis choinek nie bylo na desce i auto jezdzilo.

 

Dzieki za pomoc ! :cool2:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano
No dzieki !

Najwazniejsze aby jakis choinek nie bylo na desce i auto jezdzilo.

 

Dzieki za pomoc ! :cool2:

Spoko :cool2:

icon4.png
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano (edytowane)

Po wymiianie filtra pojawilo sie nam cos takiego

 

o co kaman ?

Edytowane przez 2zerozero7
Opublikowano
A ja mam inny problem... nie mogę nigdzie dostać filtru paliwa ( jest tylko filtron ale mam z nimi zle doswiadczenie)... jego numer bmw to 13.32-7823 413-01 a numer UFI 31 857 01... W serwisie chcą za niego 237 pln :shock:
Sprzedam instalację na nowej oryginalnej kostce do l7, światłowody i wtyczka.
Opublikowano
ja zawsze kupuje Manna i płace max 150pln lub 30€ gdy kupuje w De,rózni się tylko brakiem logo BMW od originału
icon4.png
Opublikowano
Po wymiianie filtra pojawilo sie nam cos takiego

 

o co kaman ?

 

 

To błąd podgrzewacza filtra paliwa,przerabialem to kiedyś,nowy kosztuje ok 1000pln wraz z filtrem,a uzywki na allegro od 50pln ,tak przynajmniej ja kupiłem i wszystko było git. :cool2:

icon4.png
Opublikowano
a pisalo ci pod spodem ze masz zapchany filter ? tak jak tuhttp://s6.ifotos.pl/img/Beztytuup_nsnashe.png

 

 

 

 

 

 

Tak to ten sam błąd,jak pisałem padł podgrzewacz filtra paliwa,wymiany filtra nic nie da

http://imageshack.us/a/img43/6716/bdpodgrzewacza.jpg

icon4.png
  • Partnerzy klubu
Opublikowano
A ja mam inny problem... nie mogę nigdzie dostać filtru paliwa ( jest tylko filtron ale mam z nimi zle doswiadczenie)... jego numer bmw to 13.32-7823 413-01 a numer UFI 31 857 01... W serwisie chcą za niego 237 pln :shock:

 

U nas możesz kupić go taniej:

http://czescidobmw.pl/szukaj/13327823413.html

 

Mamy już także dostępny ten filtr marki Knecht:

http://czescidobmw.pl/produkty/Filtr-paliwa-Knecht,3590.html

 

ja zawsze kupuje Manna i płace max 150pln lub 30€ gdy kupuje w De,rózni się tylko brakiem logo BMW od originału

 

Racja, ale dla 320d wyprodukowanych po 02/2010 roku Mann nie oferuje filtra paliwa.

 

 

pozdrawiam

.

Opublikowano
no właśnie jest ten problem że w sklepach maja dostępne tylko filtrony, czasem knechty.... udało mi się znaleźć w łodzi sklep( jeśli ktoś zinteresowany to MIJ) i tam maja oryginalne ufi za 150 ;)
Sprzedam instalację na nowej oryginalnej kostce do l7, światłowody i wtyczka.
Opublikowano

Ale co jest nie tak z tymi filtronami ? :roll:

Jak pasuje dlugosc i srednica i inne wymiary nazwijmy to "montazowe" to powinno byc ok.

To w koncu tylko filtr paliwa .... metalowa puszka a w srodku jakis material filtrujacy :norty: .

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano
a pisalo ci pod spodem ze masz zapchany filter ? tak jak tuhttp://s6.ifotos.pl/img/Beztytuup_nsnashe.png

 

 

 

 

 

 

Tak to ten sam błąd,jak pisałem padł podgrzewacz filtra paliwa,wymiany filtra nic nie da

http://imageshack.us/a/img43/6716/bdpodgrzewacza.jpg

 

 

Moze tylko wtyczka niedopieta, albo przerwany przewod gdzies po drodze... Wszystko mozliwe...

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano
Też tak myślałem,ale jednak okazał sie podgrzewacz,padł gdy kiedyś kupiłem filtr który okazał się niespasowamy i nie chciał wejść na swoje miejsce,mechanik cudował i trzeba bylo założyć stary i pojawił się błąd 4587 ,kolejny filtr a błąd wracał aż do czasu wymiany podgrzewacza-wymiana prosta można samemu :cool2:
icon4.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.