Skocz do zawartości

KUPNO BMW-pierwsze wskazówki- HELP MY !!

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam serdecznie, kupiłem niedawno bmw e90 320d 2005r, mam problem, nie ogarniam w ogóle co do czego, potrzebuje waszej pomocy, przedewszystkim 1 jak można wgrać język polski w tym samochodzie ? jest taka możliwość ? 2 kolejny problem, to nawigacja, gdzie można kupić nową nawigacje, ewentualnie jak ją aktualizować ?,3 nie wiem jak włączyć tempomat,4 nie wiem jak mozna rozmawiać zestawem głośnomówiącym, naciskam ikonke na kierownicy- nie ma żadnej reakcji, moje bluetooth w ogóle nie wykrywa samochodu,5 światło postoju się przepaliło, nie wiadomo czy cały ring trzeba wymienić czy tylko samą zarówke, a jeśli zarówke to jak ją wyjąć ?6 zapalił sie komunikat od filtra PDF, jak zrobić zeby sam sie wypalil ? trzeba cos właczyc ? Pomóżcie jesli mozecie, jestem zielony w tym sprzecie... Dziek iwielkie z góry za pomoc, pozdrawiam :D
Opublikowano
Witam serdecznie, kupiłem niedawno bmw e90 320d 2005r, mam problem, nie ogarniam w ogóle co do czego, potrzebuje waszej pomocy, przedewszystkim 1 jak można wgrać język polski w tym samochodzie ? jest taka możliwość ? 2 kolejny problem, to nawigacja, gdzie można kupić nową nawigacje, ewentualnie jak ją aktualizować ?,3 nie wiem jak włączyć tempomat,4 nie wiem jak mozna rozmawiać zestawem głośnomówiącym, naciskam ikonke na kierownicy- nie ma żadnej reakcji, moje bluetooth w ogóle nie wykrywa samochodu,5 światło postoju się przepaliło, nie wiadomo czy cały ring trzeba wymienić czy tylko samą zarówke, a jeśli zarówke to jak ją wyjąć ?6 zapalił sie komunikat od filtra PDF, jak zrobić zeby sam sie wypalil ? trzeba cos właczyc ? Pomóżcie jesli mozecie, jestem zielony w tym sprzecie... Dziek iwielkie z góry za pomoc, pozdrawiam :D

:search: - zwłaszcza że to Twój pierwszy post na forum