Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
powiem tak u mnie tutaj leca jedna za druga BMW na lancuch !!!!! nie ma ze Cie nie dopadnie WADA FABRYCZNA i na MASOWA skale !!! ja planuje jeszcze z 40 tys km zrobic i do zyda dlatego wymieniam tym bardziej ze zonka jezdzi a jak padnie silnik to nie ma wspomagania hamulcow itp. a wiadomo jak z kobietami jest bez urazy pokazuje na liczniku 250 km/h to mysla ze trzeba tyle jechac :D
  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Widzę że na forum zaczyna powoli kipić z mojego powodu :shock: Dzisiaj kolejny dzień spędzony na objazdówce warsztatów zajmujących się naprawą silników, wymianą rozrządów itp. Powiem wam, że na 3 odwiedzone warsztaty w każdym jak to ładnie zostało ujęte „nie chcą mnie naciągać na kasę”. Byli zdziwieni, że mam taki pomysł aby wymienić łańcuch ale klient nasz pan i mogą to zrobić. W jednym warsztacie powiedzieli mi że BMW zaleca wymianę co 250 tyś. Także zakładając że mój przebieg jest oryginalny mam jeszcze trochę czasu. Teściu w Mercedesie E 220 z 2003 roku ma przejechane 350tyś i nie zamierza wymieniać. Także w dalszym ciągu nie wiem co robić.

 

Ja w 320d z 2006 roku miałem 290 000km przebiegu i auto sprzedałem w bardzo dobrej kondycji-tylko to inny silnik,a tu konkretnie chodzi o N47

icon4.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Widzisz jaką głupotę zrobiłeś .Teraz możesz kupić tylko nowszy ale nie lepszy :roll: :wink:
Opublikowano
Widzisz jaką głupotę zrobiłeś .Teraz możesz kupić tylko nowszy ale nie lepszy :roll: :wink:

Chyba,że kupię coś od 2010 w zwyz B-) lub na gwarancji

icon4.png
Opublikowano

Ja juz po wymianie powiem tak baaaardzo duza roznica w pracy silnika znacznie ciszej , mam gwarancje na 12 miesiecy wymiana oleju po 1000 mil , nastepne po 6000 kazda az tak do konca wtedy bedzie git :D zeby nie tak ekonomia w spalaniu to wzial by,m mlotek I ..... :mad2:

 

Z tego co zauwazylem jak masz BMW trzeba gwarancje kupowac na min 5 lat I pakiet premium bo jak tak czytajac to I nawet benzyny sa do DUPY !!!! kazda pierdola a ASO np. w UK liczy sobie min. 100 Funa/H :duh: parodia panowie

Opublikowano
Ja juz po wymianie powiem tak baaaardzo duza roznica w pracy silnika znacznie ciszej , mam gwarancje na 12 miesiecy wymiana oleju po 1000 mil , nastepne po 6000 kazda az tak do konca wtedy bedzie git :D zeby nie tak ekonomia w spalaniu to wzial by,m mlotek I ..... :mad2:

 

Z tego co zauwazylem jak masz BMW trzeba gwarancje kupowac na min 5 lat I pakiet premium bo jak tak czytajac to I nawet benzyny sa do DUPY !!!! kazda [bAD] a ASO np. w UK liczy sobie min. 100 Funa/H :duh: parodia panowie

Nie wiem jak w UK. Mi by się gwarancja w trójce nie opłaciła. Wydałem na serwis przez 5 lat jakieś 1200 zł. Z czego część tych kosztów to były fanaberie (części dobre, wymieniane przy okazji) w Polsce godzina w ASO chyba nie jest aż tak dużo tańsza. W jedynce miałem trochę usterek na gwarancji, ale to były drobiazgi.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Rozumiem , ze kiedys to bylo nie oplacalne kto by sobie pomyslal ze Np. w 1 rocznym samochodzie bedziesz zmienial lanczuch rozrzadu!!! Teraz jak kupisz samochod I jak wszystko bedzie ok przez 5 lat to mozna pomyslec ze miales szczescie I podejrzewam ze bedzie jeszcze gorzej a wszystko to dzieki oszczednosci I ekologii !!!!
Opublikowano
Rozumiem , ze kiedys to bylo nie oplacalne kto by sobie pomyslal ze Np. w 1 rocznym samochodzie bedziesz zmienial lanczuch rozrzadu!!! Teraz jak kupisz samochod I jak wszystko bedzie ok przez 5 lat to mozna pomyslec ze miales szczescie I podejrzewam ze bedzie jeszcze gorzej a wszystko to dzieki oszczednosci I ekologii !!!!

Ale ja mam silnik N47 z początku produkcji, gdzie ponoć problem z rozrządem był największy. Co więcej silnikami N47 zrobiłem blisko 300 tyś km i problemów nie miałem nawet z szuraniem. Co więcej wg statystyk firmy która sprzedaje gwarancje najgorsze silniki psują się raz na 50, a bmw nie należy do tych najgorszych.

 

Trzeba umieć oddzielić żale na forum, gdzie piszą głownie Ci co maja problemy od rzeczywistości.

Na angielskim forum ktoś policzyl wszystkie przypadki zgłoszonych problemów z rozrządem na rożnych światowych forach i ogólnie w Internecie i doliczył się 500 przypadków. Niech faktycznie tych usterek jest 100 razy tyle. To jest 50 tyś awarii. Wydaje się sporo, ale tych silników wyprodukowano ok 3 milionów. Czyli nawet przy takiej liczbie jest to ułamek.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Nie wiem jak I kiedy to bylo liczone ???? Ja moge sam Tobie wyliczyc ponad 1000 w mojej okolicy lub zapytaj sie mechanika u ktorego robilem ile juz bylo przypadkow !!! tak wiec BZDURA I jeszcze raz BZDURA !!!!!!

 

WEJDZ sobie na potale na ktore wystawia sie auta na sprzedaz MAX przebiegi to 180 tys z tym N47!!!! . Jak powyzej to gosciu pisze silnik wymieniany !!!!!!

Moze zrobiles ponad 300 tys. jak jezdziles min 3 samochodami po 100 tys lub w cos ten desen ,

NIE SPRZECZAJMY sie I spojrzmy PRAWDZIE w oczy PRAWIE KAZDY SILNIK N47 MA LANCZUCH !!!!! to fakt JAK TOBIE sie trafily dobre TO POWINNIENES ZAGRAC W LOTTKA !!!!

DRUGA SPRAWA !!!

WPISZ PO ANGIELSKU W GOOGLE : BEDZIESZ MIAL TYLE TEMATOW Z TYM ZE WYLICZYSZ CO NAJMNIEJ 500 tys. PRZYPADKOW !!!! wpisz po WLOSKU TO SAMO !!!!

 

I GDZIE TU TWOJE (kogos) 50 tys ???????????!

Opublikowano
Mało co rozumiem z tej wypowiedzi, ale po wpisaniu w Google "N47 Chain failure" jest 7 wyników. "N47 timing Chain failure" 1500, jednak polecam wpisać w Google prezydent Lech Wałęsa, pewnie stwierdzisz na tej podstawie, że to nie może być jedna osoba. :lol:

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Znajac zycie uzywasz Polskiego Google ale to nie ma znaczenia , i co ma piernik do wiatraka . Nie wiem do czego dazysz ja tylko ostrzegam innych !!!
Opublikowano
Obawiam sie ze problem z łańcuchem jest wrecz nadmiernie nagłośniony. Trzeba przyjąć, ze to cześć eksploatacyjna jak kiedyś pasek i tyle. Oczywiscie nie jest to normalne i właściwe. To jest błąd konstrukcyjny lub materialowy, jednak jego opanowanie nie jest problemem.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Zgadzam sie z Toba ze to czesc eksploatacyjna ale nawet bylo o tym w BBC Watchdog (UK) -(sprawdz jak chcesz) a jak juz sie za to bierze BBC to nie jest to pareset przypadkow i to tylko w UK , ze konstruktor przenoszac lancuch z przodu na tyl przewidzial ze przetrwa on na znacznie dluzej ! i to nie moje slowa tylko wykwalifikowanego pracownika w tym o to programie!

Opanowanie nie jest problemem ale jego wydatek jakby byl z przodu koszta by byly znacznie mniejsze i szybka sprawa do wymiany nawet co 50 tys km mozna to robic , w UK wymiana w aso to koszt 10 tys funtow to na zlotowy masz okolo 50 tys. !!!

Tak wiec kupujesz nowy samochod za min 30 tys funtow jezdzisz pare tys mil i okazuje sie ze taka maniana odwalona!!! Wiesz ja tam sie klocic nie chce z nikim tylko OSTRZEC nastepnych kupujacycych ze jak juz sie zdecyduja kupic samochod z silnikiem N47 to albo juz po wymianie albo szykowac sie na wymiane i miec spokoj.

To tyle w temacie.

Pozdro

Opublikowano
Ale ja się z Tobą zgadzam. Tylko w Polsce to jest koszt znacznie niższy. A te 10 tys funtów to tez raczej jakiś wydumany przypadek, bo tyle kosztuje nowy silnika z AsO wraz z wymianą. Koszt wymiany w ASO to ok 6-8tys poza Aso 4-5. To dużo wiecej niż gdyby rozrzad był z przodu, ale za to w tym silniku nie psuje się praktycznie nic innego.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Wiesz nie kazde ASO jest takie same i rozne pewnie ceny maja , ja sie tylko spytalem z ciekawosci co oni o tym mysla i zgadnij co maja wydymane standard odpowiedz jak i wszedzie oni nic nie slysza i jest git :mad2: nawet jak masz gwarancje to beda probowac cie zbywac. Jak narazie odpukac silnik bylby BARDZO dobry zeby nie ten lancuch.

pozdro

Opublikowano

Te 10 tys funtow to faktycznie jakias cena w kosmosu.

W DE cena za wymiane w ASO - 2000€ ( zaw. czesci) natomiast nowy silnik z wymiana ok 4000€. :cool2:

Pytalem w Holandii - jest troche drpzej, ale podobnie.

Z tego co wiem to koszta pracy w DE i w UK sa podobne.

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano
Nie wiem mam ich w dupencji zrobilem i juz nie chce o tym myslec ze wywalilem kase na to co powstalo z nie mojej winny :mad2: :evil: Tym bardziej ze jeszcze z rok pojezdzi moja zonka i sprzedaje albo wywale na zlom!!! Nauczka jest jak dla mnie bede przedluzal gwarancje na auta i mam wyj....rebane rozwali sie to sie rozwali sami przyjada biora auto daja ci zastepczy breakdown cover na Europe i mozna smigac wszedzie tym bardziej ze lubie sobie pojezdzic troche :cool2: pozdro
Opublikowano (edytowane)
W tym przypadku przy kupnie auta z tym silnikiem trzeba dodac 1000€ do pakietu startowego ( pomijajac oleje, filtry itd) Edytowane przez turbojajko

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano
Dlatego kupilem e91 z silnikiem M47 :D

 

Faktycznie jedna z lepszych opcji - tylko klapki wyciac i mozna jezdzic :cool2:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Niema klapek w e91 122km,bynajmie ja niemam w e46 318d ktora mialem fabrycznie ich niebylo silnik totalnie bezawaryjny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.