Skocz do zawartości

530D silnik pracuje przez 3 sek po wyłaczeniu zapłonu POMOCY


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Hej słuchajcie gdy odpale silnik i chce zgasić to po przekręceniu w pozycję 0 silnik chodzi jeszcze przez 3 sekundy i zgasnie co to moze być za przyczyna ?? i wyskakują mi takie błędy gdy podłacze pod inpe: http://img13.imageshack.us/img13/1802/a3tp.jpg sprawdzałem juz wszystko i szukam na necie i niewiem co to moze być, a później miałem przyczynę taką ze jak odpalałem to gasł mi silnik i jak dodawałem troche gazu to samo gasł.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pierwszy błąd to od ciśnienia za pompą progową, a drugi z tego co pamiętam dotyczy regulatora na szynie CR.

Spotkałem się już z przypadkiem że auto gaśnie z opóźnieniem, ktoś nawet na forum miał ten problem i go rozwiązał, ale nie pamiętam co było, poszukaj, myślę że gdzieś na wierzchu powinien być ten temat.

Opublikowano

viewtopic.php?f=72&t=187974

 

Jeden napisał, że to przez zatankowanie BAD paliwa, drugi ze filtr paliwa byl przyczyną.

Jest też sprawa z regulatorem, ktory sie moze przyczynić, co widać także po Twoich błędach, ale wymień sobie najpierw filtr paliwa, bo mozesz go mieć niezle przypchanego.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
wymieniłem filtr paliwa to teraz dzieje mi sie tak ze jak dodam gazu dojdzie do 2000 obr i gaśnie, a jeszcze jedno mam uszkodzoną pompke w baku (chyba) czy to przeszkadzac moze ale jak wyjmowałem ją to działala ale jak jest paliwa poniżej 15 l to nie pompóje paliwa do pompki progowej. I jeszcze jedno w przewodzie paliwowym koło filtra Paliwa jak wyłączy się silnik jest brak paliwa gdy włacze stacyjke na zapłon pompuje paliwo i samochód odpala skasowałem błędy i teraz odpaliłem samochód dodałem gazu i znowu zgasł i pokazały sie błędy : http://imageshack.us/photo/my-images/199/e4t.JPG/ .
Opublikowano

przyczyną jest przypchany zawór wysokiego ciśnienia - element 20 na schemacie http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/Sedan/Europe/530d-M57/LHD/M/2001/browse/fuel_preparation_system/fuel_inject_syst_diesel_high_press_pump/

 

wykręć go i na końcu jest sitko i będziesz tam miał opiłki albo jakiś inny syf. Umyj te sitko, wydmuchaj i powinno być ok (do następnego razu) :)

"Jeżeli nie potrafisz czegoś prosto wyjaśnić - to znaczy, że niewystarczająco to rozumiesz"
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam

Auto chodzi wszystko jest ok. A zrobiłem tak jak kolega napisał wyczyściłem zawór wysokiego ciśnienia - element 20 na schemacie http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... ress_pump/ to było od ze auto po wyłączeniu chodziło przez 3 sek.. Przeczyściłem zawór EGR i ZAWÓR TURBINY EGR (onim jest napisane w necie jak czyścić) to auto smiga lepiej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.