Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam . Mam pytanie jak w temacie.

Posiadam beemke z 91r 320i i chciałbym zmienić silnik na 325 z wanosem.

I mam pytanie co by pasowało a co musze zmienić chodzi o części mechanicze np skrzynia most itp. jak i elektryka np komputer .

Dodam że to wersja z klimą i skórą w standardzie i komputer z dwoma rzędami przycisków.

Proszę o szybką i jakby była możliwość o wyczerpującą odpowiedz.

Z góry dzięki :)

Opublikowano

rozumiem,że silnik będzie kompletny nie sam słupek?

mechanikę możesz właściwie zostawić z 320,choć powinno się wymienić dyfer

ale za tym idzie wał i półoski

ja mam silnik 2,5 a mechanikę od 320 i jest OK o ile nie będzie driftu

do silnika wiązka,komp,AWS,i pestka z kluczyka i antenka ze stacyjki

przepływka i dolot powietrza z 2,5

Opublikowano

Ja tak samo mam silnik 2,5 a resztę od 2,0 (nawet układ wydechowy - zamula ale czekam na dwururkę od 2,5; ale spokojnie daje rade), no to jak kolega wyżej wspomniał dyfer i półosie dają rade bez problemowo do czasu aż zachce ci się gumę upalać ;p

Ale co do opłacalności tej operacji to jeśli masz dobry silnik na swap, możliwości żeby to zrobić i twoje auto jest w dobrym stanie tzn buda zdrowa, środek dobry, porządnie wyposażony jednym słowem dobra baza na porządną e36, to warto zrobić swap.

Jeszcze jeden plus takiej operacji to ze masz silnik 2,0 w papierach i tańsze oc (jeśli nie zdecydujesz się na wbicie swapa w dowód)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.