Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam dwa problemy z autkiem. tzn pierwszy jest taki ze mam zwisający (czarny wezyk z czerwonym pasekiem) pod autem z jednej strony wchodzi on gdzieś pod kolektor sący z tyłu silnika od strony kierowcy (nie bezpośrednio do kolektora ale gdzieś pod nim), i wyglada tak jak na zdjeciu a z drugiej strony wisi mi pod autem i na 10cm przed koncem jest załozony trójnik, i nieweim gdzie on powinien byc wpiety, myślałem ze ten wężyk jest od EGR ale tam jest podłaczony czarny węzyk z niebieskim paskiem. prosze o pomoc gdzie mam go podłaczyć. bmw e39 530d m57

http://i40.tinypic.com/2s9duah.jpg

 

http://i41.tinypic.com/4l3fo4.jpg

 

http://i43.tinypic.com/200bptu.jpg

 

http://i44.tinypic.com/no7gk7.jpg

 

http://i42.tinypic.com/2mh6bd3.jpg

 

a drugi problem polega na tym że ostatnio rozłączyłem akumulator pare razy i raz na caly dzień, jak teraz został podłaczony to na zegarach Oil Servis pokazuje mi sie jeden zielony prostokacik, a miałem 4 bo wymieniałem przed zima olej i jeden prostokącik nie dawno mi zgas i były cztery. moje pytanie brzmi czy da sie jakos cofnąć ustawienia tych prostokącików zielonych Inpa , czy musze odnowa kasować ? i mieć pięc zielonych prostokącików. z Góry Dziękuje za pomoc., pozdrawiam

Opublikowano

dziękuje ze odp.

może i dlatego moja turbina załącza sie pózniej niby cały czas ja słychać ale auto dopiero przy 3tyś obrotów przyspiesza..

za wężyki wezmę sie juz od poniedziałku i bedę szukał gdzie skąd spadły

 

czy na odpalonym silniku powino z weżyka jakieś powietrze leciec ?

 

a inspekcjie olejowa wiem jak skasować, bardziej chodzi mi o to czy moge w jakis sposób przywrócic ja do stanu tych 4 kropeczek które miałem przed rozłaczeniem akumulatora. np. czy inpa da sie takie rzeczy przywrócić ?

Opublikowano
O ile pamiętam, to te wężyki z czerwonym paskiem były właśnie od poduszek silnika. Trójnik na dole przy sankach też jest właśnie od poduszek.
Opublikowano

INPA skasujesz inspekcję spokojnie :)

 

Wężyk przejrzyj, może ktoś wcześniej miał fantazję i podłączył je jak uważał (kolorystyka i drutowanie). Skoro jest luźny, to mógł się sparcieć zwyczajnie. Wtedy wymiana.

Ja od siebie powiem, że jeżeli byś miał wymieniać, to poszukaj w sklepach motoryzacyjnych przewodów gumowych w przeplotem w środku (oczywiście średnica podstawą zakupu :) ).

Wytrzymalsze i bardziej stabilne. Kolor - to jest dobre dla mechaników wymieniaczy. Przytniesz co do milimetra i tyle.

Opublikowano

tak na wstepnie chciałem przeprosić za nie odpisywanie, wszystkich tych którzy chcą mi pomódz, ale niestety musiałem wyjechać poza miasto..

a więc tak za węzyki biore sie dopiero w sobote bo wtedy znajde troche czasu,

 

a co do kasowania oil Servis to mam taki problem ze jak odpalam samochód to raz pokazuje mi jeden zielony prostokącik a raz cztery zależy jak go zawieje od czego to moze być zależne ? reset komputera nie pomaga na to...

Opublikowano

a więc tak borykam sie z tym problemem od paru tygodni. tzn. mam raz 4 prostakąciki zielone od oleju a raz 1...

dzis postanowiłem skasować oil servis inpa,

ladnie udało mi się skasować pojawiło się pięć nowych prostokącików, ale moja radość nie trwała długo po godzinie czasu od skasowania wsiadam w auto jade do pracy a tu znowu wyświetla mi się jeden zielony prostokącik wrrr... mam pytanie czy w licznikach jest jakis akumulatorek czy też bateria którą musze wymienić aby mieć wkoncu spokój aby pokazywało cały czas ta samą ilośc prostokącików, czy czeka mnie wymiana całego licznika ? badż jakiegoś modułu ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.