Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam pytanko gdzie znajduje się filtr odmy w N47D20C 184km zamierzam wymienić olej ale nie mogę namierzyć filtra który też zdało by się wymienić
  • 1 rok później...
Opublikowano

Hej

Może rzuci ktoś trochę światła na ten temat ? W M47 odma to jest to nr 11 tutaj:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=VU31&mospid=48831&btnr=11_3668&hg=11&fg=15&hl=13

Zwana tu "odpowietrznikiem" nr czesci 11127799224

 

Ale jak przeklepiemy sie przez schematy do N47D20C (bo ja akurat taki mam :D ) to nic takiego nie znajdziemy.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=UY11&mospid=52081&btnr=11_4570&hg=11&fg=15

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=UY11&mospid=52081&btnr=11_4076&hg=11&fg=15

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=UY11&mospid=52081&btnr=11_4565&hg=11&fg=15

 

Stad tez moze pytanie:

1 Czy w N47d20c nie ma odmy ? Ale za to skad wychodzi ten przewod nr 7 na tym schemacie ? Jak to sie nazywa skoro nie ma odmy?

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=UY11&mospid=52081&btnr=13_1229&hg=13&fg=20

 

2. A skoro kolega ppatryk wspomnial ze sie nie wymiania a mozna wyczyscic, to jest to ktos wstanie zlokalizowac na realoem ?

 

Wybaczcie jesli moje pytanie sa zbyt banalne ale zanim sie zacos zabiore lubie wiedziec co dotykam zeby nie spierd.... :).

 

Pozdr

Tomek

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Odmę w silniku N47 masz razem z pokrywą głowicy tak że jesli chcesz wymienić to trzeba kupić nową pokrywę (koszt ok. 1200 zł)

Odmę widać na rysunku pod cyferką "4" : http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=UX32&mospid=51062&btnr=11_4083&hg=11&fg=15

Opublikowano

Dzieki guzior2 za objasnienia. To jakby odma nawalila to wymiana 1200pln :)

No dobra a to sie daje jakos odkrecic zeby to wyczyscic jak ppatryk wspominal ? Bo chyba to nie dobry pomysl zeby cala pokrywe odkrecac ?

 

pozdro

Tomek

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W m47 wymienia sie odme czy tylko czysci?

 

Ja uważam że w M47N2 powinno się wymieniać kompletną odmę co ok. 50 -60 tys. km. ponieważ w obudowie jest membrana która z biegiem czasu może się przerwać.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
albo chociaż sam wkład wymienić

 

Samego wkładu bez sensu wymieniać bo to sam plastik który można łatwo wyczyścić (umyć), wszystko co się zużywa siedzi w obudowie której nie kupi się oddzielnie tylko w komplecie z plastikowym separatorem.

Opublikowano
W m47 wymienia sie odme czy tylko czysci?

 

Ja uważam że w M47N2 powinno się wymieniać kompletną odmę co ok. 50 -60 tys. km. ponieważ w obudowie jest membrana która z biegiem czasu może się przerwać.

BMW zaleca wymianę odmy co druga wymianę oleju. Nawet było to ujęte w ramach pakietu serwisowego. W N47 juz takiego zalecenia nie ma rzecz jasna.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W m47 wymienia sie odme czy tylko czysci?

 

Ja uważam że w M47N2 powinno się wymieniać kompletną odmę co ok. 50 -60 tys. km. ponieważ w obudowie jest membrana która z biegiem czasu może się przerwać.

BMW zaleca wymianę odmy co druga wymianę oleju. Nawet było to ujęte w ramach pakietu serwisowego. W N47 juz takiego zalecenia nie ma rzecz jasna.

 

A wymianę oleju zaleca zgodnie z inspekcją czyli + - wychodzi 50 -60 tyś. km.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wystarczy dmuchnac w nia i bedzie wiadomo czy membrana jest cala i nie terzeba jej wymieniac :cool2:

Jest bezobslgowa ta odma nie to co ta parciana ,kaza wymieniac bo jest to kasa dla serwisu :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wystarczy dmuchnac w nia i bedzie wiadomo czy membrana jest cala i nie terzeba jej wymieniac :cool2:

Jest bezobslgowa ta odma nie to co ta parciana ,kaza wymieniac bo jest to kasa dla serwisu :cool2:

Dokladnie , mi w serwisie koles powiedzial zeby niewymieniac wymyci i zalozyc .

Opublikowano

Wymiane oleju z inspekcja? :duh: :duh: :duh:

Po pierwsze to komp w menu pokazuje-wylicza kiedy wymienic olej i zazwyczaj to 30 000-35 000 km,lecz lepiej robic to czesciej,w modelach serii F juz te interwały sa na poziomie bodajze 15 000 km i tego bym sie trzymał :cool2: :cool2: :cool2:

icon4.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wymiane oleju z inspekcja? :duh: :duh: :duh:

 

Nikt nie napisał żeby wymieniać olej zgodnie z inspekcją, chyba źle zrozumiałeś.

Opublikowano
Wymiane oleju z inspekcja? :duh: :duh: :duh:

 

Nikt nie napisał żeby wymieniać olej zgodnie z inspekcją, chyba źle zrozumiałeś.

 

 

Ja podwazylem informacje z BMW bo sobie same zaprzeczaja :mad2: :mad2: :mad2:

Skoro komp wylicza interwał wymiany oleju to co to za info zeby robic to tylko razem z inspekcja co 50-60 000km???

icon4.png
Opublikowano

Ja uważam że w M47N2 powinno się wymieniać kompletną odmę co ok. 50 -60 tys. km. ponieważ w obudowie jest membrana która z biegiem czasu może się przerwać.

BMW zaleca wymianę odmy co druga wymianę oleju. Nawet było to ujęte w ramach pakietu serwisowego. W N47 juz takiego zalecenia nie ma rzecz jasna.

 

A wymianę oleju zaleca zgodnie z inspekcją czyli + - wychodzi 50 -60 tyś. km.

 

 

A tu jest napisane przeciez .... A wymianę oleju zaleca zgodnie z inspekcją czyli + - wychodzi 50 -60 tyś. km.

icon4.png
Opublikowano
Wymiana co 50-60tkm... To chyba łopatką się olej z miski wybiera :D

Dwie wymiany w przebiegu 50-60kkm.....jest napisane (co drugą.....)

-------------------

Artur

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.