Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Od niedawna jestem w posiadaniu bmw e90 lift rocznik 2007 1.8 d. Niestety auto było sprowadzane z zagranicy i ma parę elementów do wymiany. Chodzi mi dokładnie o te dwa :

 

1. http://allegro.pl/plastik-obudowa-galki-zmiany-biegow-bmw-e90-lift-i3273464539.html

 

2. http://allegro.pl/nawiewy-kratki-tunelu-tyl-bmw-serii-3-e90-lift-i3253372914.html

 

Czy ktoś byłby uprzejmy wrzucić mi jakaś instrukcje pisemną, zdjęciową jak się zabrać do wymiany tych elementów, gdzie coś odkręcić lub podważyć gdyż nie chce niczego popsuć. Mechanik krzyknął mi 100 zł za wymianę

 

Zaznaczam, że wcześniej użyłem opcji szukaj ale nic mi nie znalazło, możliwe, że źle wpisuje nazwę ich bo nawet fachowo nie potrafię nazwać tych elementów, dlatego proszę o wyrozumiałość a bardzo zależy mi na wymianie.

 

Pozdrawiam

 

Arek

Opublikowano

Co do srebrnego plastiku to musisz odpiąć mieszek od gałki skrzyni biegów a sam srebrny plastik podważać zaczynając od tyłu czyli od strony tylnich foteli a nie deski rozdzielczej. Było to chyba opisane w temacie o obklejaniu tej listwy folią carbonową.

 

O proszę: viewtopic.php?f=70&t=179357

 

Co do drugiego elementu to nie wiem ale możliwe, że po zdjęciu srebrnego plastiku sam będziesz wiedział.

No i na koniec: lift w 2007r? W 2007r e90 były jeszcze w wersji przedliftowej no chyba że w 07/2007 wyszedł lifting a później dopiero w 03/2008 (tak pokazuje realoem.com jak się wybierze E90 LCI)

http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co do srebrnego plastiku to musisz odpiąć mieszek od gałki skrzyni biegów a sam srebrny plastik podważać zaczynając od tyłu czyli od strony tylnich foteli a nie deski rozdzielczej. Było to chyba opisane w temacie o obklejaniu tej listwy folią carbonową.

 

O proszę: viewtopic.php?f=70&t=179357

 

Co do drugiego elementu to nie wiem ale możliwe, że po zdjęciu srebrnego plastiku sam będziesz wiedział.

No i na koniec: lift w 2007r? W 2007r e90 były jeszcze w wersji przedliftowej no chyba że w 07/2007 wyszedł lifting a później dopiero w 03/2008 (tak pokazuje realoem.com jak się wybierze E90 LCI)

 

chyba sam tego nigdy nie robiles ze takie glupoty piszesz, musisz wyciagnac mieszek potem delikatnie ale stanowczo musisz pociagnac po obu stronach otworu po mieszku i sukcesywnie wypinac kolejne zatrzaski, zadne podwazanie od konca, co do drugiego elementu najlepiej jak bys mial takie plastiki do sciagania tapicerki, misisz podwazyc z jednej i z drugiej strony tego elementu i zatrzaski puszcza

lift byl od 10/2088 tak dle nie kumatych wiec nie mozesz miec auta po lifcie

Krzysztof
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co do srebrnego plastiku to musisz odpiąć mieszek od gałki skrzyni biegów a sam srebrny plastik podważać zaczynając od tyłu czyli od strony tylnich foteli a nie deski rozdzielczej. Było to chyba opisane w temacie o obklejaniu tej listwy folią carbonową.

 

O proszę: viewtopic.php?f=70&t=179357

 

Co do drugiego elementu to nie wiem ale możliwe, że po zdjęciu srebrnego plastiku sam będziesz wiedział.

No i na koniec: lift w 2007r? W 2007r e90 były jeszcze w wersji przedliftowej no chyba że w 07/2007 wyszedł lifting a później dopiero w 03/2008 (tak pokazuje realoem.com jak się wybierze E90 LCI)

 

chyba sam tego nigdy nie robiles ze takie glupoty piszesz, musisz wyciagnac mieszek potem delikatnie ale stanowczo musisz pociagnac po obu stronach otworu po mieszku i sukcesywnie wypinac kolejne zatrzaski, zadne podwazanie od konca, co do drugiego elementu najlepiej jak bys mial takie plastiki do sciagania tapicerki, misisz podwazyc z jednej i z drugiej strony tego elementu i zatrzaski puszcza

lift byl od 10/2088 tak dle nie kumatych wiec nie mozesz miec auta po lifcie

 

Dołożę swoje trzy grosze. Po pierwsze więcej kultury - szczególnie jak nie do końca ma się racje. Kolega dobrze poradził żeby najpierw wypiąć tył listwy, bo przecież przednia część podchodzi pod konsolę i żeby listwę wyjąć trzeba ja przesuną do tyłu - a zatem najpierw wypinamy środek (bo najłatwiej złapać przez dziurę od mieszka lewarka), potem tył, na na końcu przód. Co do konsoli tylnej o ile dobrze pamiętam poza zatrzaskami są tam także wkręty.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.