Skocz do zawartości

Zmiana dźwigni zmiany biegów f10


lewybmw1

Rekomendowane odpowiedzi

W aucie z 2016 masz 10 pinów.

Uważaj co kupujesz.

Jest dużo aukcji z lewarkami z Anglika. Np. ta pierwsza aukcja za 300 zł....można się nadziać

I slowa w opisie - co za CH..E!!!

Jadę wolniej ale na 20-tkach.

Fan Mercedes z dwoma BMW ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takich aukcji jest wiele.

Te gałki zmiany biegów nie pasują do europejskich samochodów.

Mój kolega kupił taki bo był tani. Teraz ma 2x droższy ponieważ sprzedawca był cwany i nie odebrał zakupionego towaru.

Wielu sprzedaje części ale nie jako przedsiębiorca ale osoba prywatna...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
  • Zasłużeni forumowicze

Wie ktoś dlaczego sportowa automatyczna skrzynia biegów jest niedostępna jedynie w 520d i 530e?

Kto ci to powiedział ? )))

po zmianie lewarka nie da się wgrać nowego GWS.

majaczenia

 

W twoim przypadku wymiana dźwigni - to dla pięknego wyglądu . Sportowej skrzynja od tego nie będzie ))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doszła do mnie już nowa dźwignia zmiany biegów od sportowej skrzyni, dzisiaj po południu montaż.

W jednym z tematów znalazłem takie info:

 

W każdym lewarku jest VIN, po zmianie lewarka nie da się wgrać nowego GWS. Dlatego jak zmieniacie lewarek to koniecznie stary trzeba sobie zostawić w szafie a nie sprzedawać na allegro. W przypadku konieczności wgrania całego softu trzeba podłączyć stary.

 

Czy ktoś może to potwierdzić? Kodowanie mam już przeprowadzone na starej skrzyni, zakładam, że nie będę musiał go robić drugi raz. Tym bardziej, że zakładam przecież lewarek od sportowej skrzyni.

 

Wie ktoś dlaczego sportowa automatyczna skrzynia biegów jest niedostępna jedynie w 520d i 530e? Przy konfiguracji mogłem jedynie wybrać skrzynię zwykłą lub zwykłą z manetkami.

 

Tak, przy każdym kodowaniu będziesz musiał wymienić lewarek na ten oryginalny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...
- aby mieć funkcjonalność sportowej skrzyni, nawet ze zwykłym drążkiem, zmieniasz poniższy kod. Potrzebujesz do tego kabla i softu. Aso nie widzi tej zmiany, nie ma żadnych błędów.

*** sportowa skrzynia

EGS / 3000 Applikation

Sportschalter_alt = aktiv

Sportschalter = aktiv

KOMBI 3000 Anzeige Konfiguration

SPA_SPORT_ENABLE aktiv / Werte=01

*** aktywacja łopatek przy kierownicy

SZL->3000->Lenkrad_ShaftPaddles->Aktive

Nie zakładam nowego tematu, może ktoś mi napisze co powinienem zrobić w F30 otóż mam standardowy wybierak, tylko zmieniłem wpis 205 na 2TB w VO czy to wystarczy, czy coś jeszcze powinienem zakodować? Bo akurat kodowanie zbiegło się w czasie z wymianą oleju w skrzyni (ok 2 tygodnie po zakodowaniu wymiana) i cały czas mam problem z wyskakiwaniem na liczniku M(1-8) podczas jazdy na Drive. Zdarza się to okazjonalnie średnio raz na tydzień ale jednak. Na początku myślałem, że to kwestia ponownej adaptacji skrzyni, bo w ciągu 2-óch pierwszych dni po wymianie oleju każdy bieg mi wskoczył dosłownie na kilka sekund i z powrotem "D" później był spokój, ale jednak nie do końca, bo znowu na mrozie świruje:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mam u siebie zwykłą skrzynię: S205A. W planach mam tak czy inaczej wymianę kiery na tą z łopatkami oraz zmianę lewarka. Ponieważ w przyszłym tygodniu będę widział się z kimś kto ogarnia kodowanie, zastanawiam się czy by nie zakodować od razu skrzyni sportowej. Powiedzcie mi proszę czy coś mi to da zanim nie wymienię kiery i lewarka? Można coś zyskać zmieniając sam soft?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi.

 

Powiedzcie mi jeszcze jedno: Mam u siebie najprostszą chyba kierownice m - pakietową (bez grzania, asystentów itp), czy jak kupię równie ubogą kierę z łopatkami to wystarczy jej przełożenie? obędzie się bez ciągnięcia dodatkowych wiązek itp? Innymi słowy: odkręcam starą, przykręcam nową i działa? (oczywiście po zakodowniu, programowaniu 2tb)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam, podepnę się pod temat ponieważ nic podobnego nie znalazłem.

Mianowicie chodzi mi o wymianę lewarka na sportowy, zwłaszcza że u mnie czasem na lewarku diody jakby mrugały, tak lekko przygasają w czasie jazdy a dziś nawet w ogóle się nie świeciły. Na desce jednak wskazania biegu są wyświetlane prawidłowo. Czyżby lewarek padał czy skrzynia nie daje sygnału chociaż wtedy na desce pewno też nie byłoby wskazań .... Ktoś miał coś podobnego?

Bo może wymiana lewarka jednak nic nieda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
Ogrzeję temat. Jestem przed zmianą Joya u siebie, ale zastanawiam się czy wgranie skrzyni sport to to samo co jeżdżenie na trybie DS przy normalnej skrzyni? Czy parametry drive będą inne ale też po przełączeniu na DS lbedzie ona w trybie bardziej sportowego działania?
Paweł.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem po co BMW montuje jeszcze "zwykłe" drążki, ten sportowy wygląda o niebo estetyczniej

 

To jak z kierownicami, w tym samym modelu przeważnie są trzy wersje; podstawowa, sport i M-Pakiet a dla wybrańców individual oraz MPerformance - not o w sumie 5, ach ta matematyka;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.