Skocz do zawartości

grzanie sie silnika


gruby5454

Rekomendowane odpowiedzi

nic innego oprocz wody nie mialem.druga sprawa auto jest u mechanika znow wywalilo waz tak ze pekl plastik na ktory naklada sie waz.mechanik powiedzial ze chlodnica do wymiany.w sumie nie podal konkretnej przyczyny.powiedzial ze moze to byc nawet uszczelka pod głowica.jakie sa zachowania auta jezeli to uszczelka jak to rozpoznac?dzieki pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bylem u mechanika wymienil chlodnice.bylem przy odpowietrzaniu i cos bylo nie tak.nie wiem czy robili to dobrze?na koncu stwierdzili ze to uszczelka pod glowica.nie ma masla pod korkiem wlewu oleju, troche kopci.powiedzial ze sprawdzi to jeszcze raz.kiedy ja moge byc pewny ze to uszczelka.mam swojego mechanika ale w polsce a w holandii jest polski mechanik ale go nie znam.dzieki.pozdr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedy sie jedzie to nic sie nie dzialo stalem troche w korku i zaczela rosnac temperatura pierwsze co ogrzewanie na maksa i wrocilado normy.gdy wyjechalem z korku juz bylo ok.dzis wymienili chlodnice zalali plynem i tak jak pisalem przy odpowietrzaniu bylo cos nie tak a do tego delikatnie kopcil wczesniej tego nie bylo. mechanik powiedzial na 99.9procent uszczelka ale powiedzial ze sprawdzi wszystko jeszcze raz z termostatem odpowietrzy ja sam bo robili to chlopaczki od niego.jutro kolo 12 bede wiedzial.wczesniej zanim wymienil chlodnice zanim strzelil mi ten waz byly strasznie nabrzmiale weze a dzisiaj jak odpowietrzali to tego nie bylo.wywalalo troche plyn.nie wiem?????????????dzieki.pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chodziło mi o wisko. przed chłodnica klimy masz elektryczny wentylator i on sie zalacza pod wpływem wzroztu temperatury, ktory odczytuje sygnal z czyjnika temp w chlodnicy(po lewej str chlodnicy), moze w tym tkwi problem.

wiskoza nie zawsze wystarcza.

kolejna sprawa jest, ze jezeli w czasie jazdy jest wszystko ok to uszczelke pod głowica bym na 99,99% wykluczyl.

gdybys mial walniata uszczelke w czasie jazdy byłby taki sam objaw.

weze sa "nabrzmiale" jak to ujales poniewaz ukl chlodzenia musi miec cisnienie, a wraz z gotujacym sie plynem to cisnienie wzrasta i próbuje sie uwolnic przez punkt o najmniejszym oporze, czyli własnie króciec od chlodnicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.