Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czesc wam koledzy.posiadam BMW39 3.0 d z roku 2000 i problemem jest dziwna sytuacja bo Nie odbywa Sie to codziennie a chodzi o to ze przejezdze kilka kilkanascie kilometrow ,w miedzy czasie gaszony silnik I zapalany i wszystko ok. A przy kolejnej probie odpalenia krece.Nie odpala.w silniku slychac syczenie dochodzace gdzies za filtrem paliwa w kierunu silnka Nie jestem w stanie wypatrzec co I gdzie.samochod odstoi nocke I wsiadam krece jak by nic Sie Nie stalo za pierwszym razem odpala.dajcie jakas rade co ja boli .pozdro dla was
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeździj tak, żebyś miał co najmniej te 30 litrów paliwa w baku i zobacz czy wtedy problem występuje.
Opublikowano

Jedne z opcji:

 

1. Pompa progowa (za małe ciśnienie na listwe podaje)

2. Pompa może być ok, ale np. może być sparciały wężyk paliwowy przed albo za pompą (tak było u mnie) - dostawało sie tez przez to lewe powietrze.

3. Przelewający jeden z wtrysków (zwykle pierwszy od kabiny) - tak tez było u mnie.

 

Objawy jakie mialem:

 

Zwykle na zimnym silniku (czyli np. rano po calej nocy) auto paliło bez problemu.

Ale jak przejechalem gdzies np - 10-15km silnik sie nagrzał, zgasiłem i chcialem odpalić za pare minut (np. wizyta w sklepie) to juz potrafiło nie odpalić..

 

PRZED zapaleniem komputer podawał błąd za małego ciśnienia na listwie CR, jak juz auto odpalało i "przepchało" sobie te lewe powietrze to nie było żadnego błędu.

 

Pozdrawiam,

Paweł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.