Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

posiadam e36 po swapie z m50b20 na m50b25, dyfer, wał i półoski zostały od b20. Po raz kolejny zmielił się dyfer, już trzeci. Pisze z zapytaniem czy da radę wcisnąć tam dużą głowę ze starym wałem i półośkami od b20, ewentualnie co było by mi potrzebne? Lub też czy może da radę wcisnąć tam jakiś inny wytrzymalszy dyfer, może dłuższy a może krótszy? Aktualnie mam (miałem) standard od b20, przełożenie 3.45.

Opublikowano
Ja ma tak samo jak nie dyfer to półoś urywa (tez mam m50b25 a napęd o b20). Obecnie założyłem 3,38 przełożenie z 318 i trzyma się nieźle. W 325i fabrycznie powinien być 3,15 na dużej głowie, żeby go założyć potrzebujesz wału i półosi do dużej głowy, ale parę osób z którymi gadał i jeździło w b25 na 3,15 mówiło ze 3,15 jest długi dla b25

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.