Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam. mam problem ze swoim 1.8 is. auto na biegu jałowym trzyma normalne obroty,choc czasami faluje,gdy jade i chcem "depnąć" to obrotomierz mi zamyka bardzo szybko,a auto praktycznie przejechalo tylko kawalek,tak jakbym jechal golfem z silnikiem 1.4. gdy jade na 5biegu to obrotomierz mi sie zamyka przy predkosci 140-150km/h,a maksymalnie dalem rade 170-175km/h i byla odcinka.nie lubie aut katowac,lecz na ta moc to cos nie jest tak.szukalem po forum lecz jedynie co znajdowalem to problem z falujacymi obrotami,a mi niestety obroty za szybko wzrastaja.prosze o pomoc i jakies porady.
Opublikowano

hmm obroty silnika są stale poprzez skrzynie a potem dyferencjał przekazywane na koła ,tam nic nie może się przestawić ,a z twojej wypowiedzi wychodzi że masz bardzo krótkie przełożenia ,albo zepsuty obrotomierz, chociaż nie rozumiem porównania do golfa 1.4 :D bo czym mocniejszy silnik tym szybciej zamyka obrotomierz przyjmując normalne przełożenia , is przy 3tyś obrotów na 5tym biegu ma 98-105km/h a 140-150 łapie na 3cim biegu

 

Jeśli masz tak od zawsze lub nie wymieniałeś dyfru ,to widocznie zrobił to poprzedni właściciel i wsadził dyfer z automatu o przełożeniu 4.44 co by skutkowało prędkością maksymalną około 170-180 przyjmując fabryczną odcinke isa 6700obr/min ale przy tak lekkim przełożeniu do tej prędkości powinien się rozpędzać bardzo szybko i bez problemów

 

Za to samochód na gaz powinien reagować jak strzała i latać bokiem z gazu :norty: :norty: :norty: :norty:

Opublikowano
hmn jadac z predkoscia tak 110km/h mam 4tyś obrotów na 5biegu,na 4 biegu przy 6tys obrotów 140km/h.nie wiem wlasnie jak to sie dzieje,ale predkosc maksymalna 180km/h to troszke malo jak na ten silik i moc,a w ukladzie napedowym nic nie zmienialem,juz kupilem auto to tak było.jesli chodzi o reakcje gazu to pierw musze go wkrecic leko na obroty zeby sprawnie ruszyl,bo inaczej sie zamula,i przy zmianie biegu poczatkowo lekko potrafi szarpnac i ma mułka,dopiero jak wkreci sie na obroty to idzie jak strzala.ps obrotomierz dziala dobrze bo silnik wyje tak jak powinien gdy zamyka skale :lol:
Opublikowano
czyli masz zły dyferencjał ,powinien być 3,45 a masz 4,44 ale musisz jeszcze wjechać gdzieś na kanał i to sprawdzić
Opublikowano

Sprzęgło też możliwe ale to byłoby czuć że obrotomierz leci w górę a prędkość stoi

 

Tu jest stronka do liczenia przełożeń prędkości przy danych obrotach ,danym biegu itp

 

http://www.unixnerd.demon.co.uk/revs.html

 

A tu przełożenia 1.6-2.0

1bieg:4.23 2bieg:2.52 3bieg:1.67 4bieg:1.22 5ty:1.00 R:4.04

 

Fabryczny dyferencjał 318is ma 3.45 przełożenia a z automatu 4.44

 

i po wpisaniu twoich wyników prędkości względem obrotów pasuje przełożenie końcowe 4.44

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tez obstawiam dyfer, ktoś wymienił by mieć przyspiechę.....zobacz jaki masz dyfer i ewentualnie wymień.

 

PZDR>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.