Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam,parę dni temu zrobiłem swapa z silnika 1.6 na 1.8is z e36.silnik jest z roku 97,buda 89.i teraz mam problem ponieważ autko na biegu jałowym łapie odcinke przy ponad 7tyś a już pod obciążeniem schodzi do 5.5tyś i autko na 5 biegu jedzie tylko 180km/h i wspomnę o tym że dość dużo pali.Wydaje mi się że chodzi w trybie awaryjnym.Pomoże ktoś??
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

nie nie wchodzi w tryb awaryjny. Przyczyna możę leżeć w wielu miejscach, począwszy od starego filtra powietrza, świec zatkanego przeowdu paliwowego, po zużycei silnika, braku kompresji....to żę na wolnych kręci się wysoko o niczym nie świadczy. Odepniesz dwa przewody i na dwóch garach też się wkreci do odcinki....

 

PZDR>

Opublikowano
wiec tak filtr powietrza nowy,paliwowy też,kompresje ma po 13atm na każdym cylindrze,i zastanawia mnie to dlaczego wzrosło spalanie.może być np błąd po stronie źle podpietej wiązki?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano
sonda raczej nic nie ma do tego ponieważ samochód pod obciążeniem nie dokręca do odcinki i czuć nie przepalone paliwo.a może to być przez wtryskiwacze?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sonda nie pracuje, to znacyz ze dawkuje zle paliwo. W zalezności gdzie się zawiesi, może dawkę przedawkowac i dość znacznie.

 

PZDR>

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sonda pracuje cały czas...oczewiście może to być kwestia zewieszonego wtrysku, może też być i kilak innych rzeczy....cieżko wskazać jednoznacznie.

wyklucz wadę świec, przewodów, cewki....

 

PZDR>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.