Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ja za swap silnika, wiązki i skrzyni zapłaciłem 1000zł. Jak chcesz V8 to jeszcze na pewno wał, dyfer, półosie. Ogólnie przy V8 będzie więcej dłubania, więc cena też skoczy.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano

Zmień tytuł galerii, wrzuć fotki - bo temat poleci do kosza...

 

Co do swapa na M60 (V8) - lepiej sprzedaj auto u kup 530i / 540i. Swap jest ekonomicznie nie opłacalny. Do zmiany:

 

- cała elektryka (moduły SIEMENS) z licznikiem wyposażonym w CC

- sanki pod silnik z zawieszeniem, układem kierowniczym (kolumna i drążki)

- skrzynia biegów

- wał napędowy'

- dyferencjał wraz z belką tylną i półosiami (są grubsze)

- kompletny układ hamulcowy (przeniesienie servo, większe tarcze hamulcowe i zaciski z klockami), układ kontroli trakcji...

- układ paliwowy (do zmiany od zbiornika do przodu)

- układ chłodzenia (węże, chłodnice...)

 

Policz części, które wypisałem i dodaj koszt kompletnego silnika ze sprzęgłem - robocizna zapewne wyniesie drugie tyle.

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.