Skocz do zawartości

330d na sterydach...


SmokE88

Rekomendowane odpowiedzi

Co do łap to chcę zrobić adaptery. Info tyczące się smoku olejowego z E90 jest sprawdzone ? Czy ten smok pasuje do miski z M57N z E46 330cd ??

 

Robiłem już podejście pod ten silnik w E46 . Zabrakło czasu , a auto i silnik nadal też czeka ... Smok nowy w serwisie chyba kosztuje 160zł . Z tego co pamiętam pasował bez problemu do miski z E46 330d . Z e60 napewno nie podejdzie . Co do dzwonu skrzyni biegów to według mnie za dużo zabawy będziesz miał żeby przespawać dzwon . Bo obudowa napewno nie podjedzie . Lepiej odrazu szukaj skrzyni od M57N2 . Co do łap do adaptery nic ci nie dadzą . A dorobić łapy silnika to jeden dzien zabawy i gotowe . Najlepiej będzie dorabiać łapy jak już będziesz mieć skrzynie biegów . Mimo że silniki podobne to jest dużo zmian ... . Z perspektywy czasu dużo bardziej rozwojowy do swapu jest silnik N57 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 163
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

projekt łapy od strony turbiny... jutro powinna być zrobiona :D

 

f073c3b513367c33.png

 

co do spawania skrzyni to raczej sam dzwon przełożę (bez spawania, same obudowy) mam dwie skrzynie GS6-53DZ i GS6x53DZ, myślę że skrzynia do wtorku powinna być gotowa.

 

Co masz na myśli mówiąc o innym układzie paliwowym ? wiem że w M57N2 są większe przewody paliwowe ale tylko za filtrem (jest chyba 12mm) ale przed jest 8mm. Powrotny jest cały 12mm w M57N2 a w M57N powrotny jest 8mm tylko że jest jeszcze mostek między powrotem a zasilaniem przed filtrem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

kontrolki były ale faktycznie po zmianie wkładu kluczyka silnik odpalił od strzału :D

Ps. musiałem międzyczasie ogarnąć innego swapa :D są rzeczy pilne i pilniejsze ale myślę że do końca miesiąca skończę swoje auto :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

776d3d19bb2a1d80.jpg

 

Serce wisi :D

łapy pasują idealnie

napęd już spięty jeszcze paliwo, elektryka i palimy :D (DP 3" muszę zrobić od początku) :cool2:

 

silnik za drugim podejściem zostaje już na miejscu :D usiałem dziada wyciągać bo pokusiłem się o miskę z e92... która nie pasuję do wózka silnika e46 itp itd... mam nadzieję że już będzie z górki :D :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

drgania nie od sprzęgła a od skręcającego się wału minimalnie.

 

Poliuretan w łącznik wału (np.olkusz), poliuretanem oblana podpora wału w celu jej usztywnienia, do tego dyfer również na poliuretanie. 300 ogarnia, powyżej i tak są drgania ale do akceptacji.

 

dodam od siebie że jak wykres jest skopany to takie drgania i przy 250 koniach mogą wystepować. Przerabiałem na sobie te drgania, jakby ktoś zagęszczarkę w bagażniku umieścił :)

szukam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mianowice elektryka już spięta silnik kręci lecz nie odpala... Inpa pokazuje 4 błędy z silnika (Wiatrak elektryczny, świeca na 3 cylindrze, świeca na 4 cylindrze, "przepustnica").

mimo tych błędów silnik powinien odpalić... wiem że M57N 204km ma dwie pompy paliwa jedna w baku i jedna przed filtrem paliwa. mianowicie w M57N2 jest jedna pompa w baku + ele. podgrzewacz.

w auto jest obecnie poskładane tylko na pompce w baku z e46 M57N 204km + podgrzewacz. Elektryka silnika pochodzi z x3 razem z EWS'em. Wiem że nowsze auta z M57N2 miały sterownik do pompy paliwa ("ktoś mi kiedyś tak powiedział") lecz sprawdziłem że w początkowych modelach nie było sterownika. Wiem też że w X3 do baku przychodziła 1 wtyczka a w e46 są dwie (do prawej i lewej komory baku w x3 wszystko jest w jednej wtyczce).

 

Czy pompa z baku w x3 M57N2 ma inne parametry niż pompa z e46 M57N?

 

Jakieś rady ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale podaje paliwo ?

 

jakby było za słabe ciśnienie to by ci wywaliło "za niskie ciśnienie przy starcie silnika na listwie CR" jakoś taki błąd jest :)

 

jak mi się wtyczka od pompy progowej w m57n wypieła to też nie odpalał i taki od razu błąd wyskoczył.

 

sprawdź na plaku czy odpali, bedziesz wiedzieć czy nie podaje paliwa czy o co chodzi.

szukam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób synchro DDE-EWS , X3 ma jedną pompe ze sterownikiem na can . Musisz to zadaptować do twojego auta . E46 ma dwa pływaki stąd dwie wtyczki . E46 m57n ma dwie pompki zasilające . Musisz to zrobić tak jak w X3 . Sprawdz czy nie masz błedu w EWS . Gdy przepustnica będzie zamknięta auto nie bedzie miało powietrza by zapalić .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.