Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

Mam mały problem z autem. Obroty stoją w miejscu, nawet nie drgną. Natomiast autku brakuje mocy, na zimnym silniku nie potrafi wejsc na wyżej jak 2tys obrotów. Przy ruszaniu i przejechaniu paru metrów jest w stanie nawet zgasnąć. Natomiast na ciepłym jest lepiej. Wymieniłem odme, wyczyściłem przepustnice i silniczek krokowy. Świece są w dobrym stanie. Po odlączeniu przeplywki obroty spadają i po chwili się wyrównują. W inpie brak błędów. Natomiast są dwie wartości ponad miare, "Load mg/as/zyl" - osiąga ponad 100 - 150, a druga wartość to "pulse duty factor i.s. controller 1" - ponad 40. Byłem u kilku mechaników i nikt nie potrafi mi powiedzieć co jest nie tak. Z góry bardzo dziękuje za pomoc...

Pozdrawiam,

Marcin

E30
Opublikowano
Tylko że wartości które były zawyżone w inpie, o których pisałem na początku tematu, dalej takie są, przejmować się nimi?
E30
Opublikowano
Odmę wymieniłem na nową i podciśnienie z silnika zniknęło, a razem z tym wyciskany olej przez uszczelki. Auto chodzi teraz idealnie, chociaż czasami przy faluje.
E30
Opublikowano
Zawyżone wartości, o których pisałem wcześniej, są uzależnione od kończącej się z któryś świec, "rough" w inpie ukazuje to jak na tacy, czym większa wartość tym bardziej uszkodzona świeca. Dlatego też wartości jak "load mg/as/zyl" i "pulse duty factor i.s. controler 1", są zawyżone. Mam rację?
E30
  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano
Witam, mam BMW e46 316i i podobny problem z brakiem mocy. Różnica mięczy ciepłym, a zimnym silnikiem nie jest duża jednak na ciepłym wydaje się jakby moc była większa. Na początku po zakupie auta myślałem, że to po prostu wynika to z faktu, żę silnik ma tylko 105km jednak ostatnio kuzyn kupił takie samo BMW z tym samym silnikiem i większym przebiegiem, wsiadłem, przejechałem się i jest to zupełnie inny samochód. Płynnie przyspiesza od niskich obrotów, na wyskokich także fajnie "idzie", a ekonomizer tak jakby pokazuje, że mniej pali przy podobnych prędkościach obrotowych na tym samym biegu. Rożnica jest taka jakby u mnie było z 15km mniej. U mnie mocy można doświadczyć między 2,5 do 3,5 tys obrotów, a poza tym zakresem jest bardzo cienko. Co może być przyczyną? Czy to także przepływomierz? Jutro postaram się podjechać do mechanika, żeby podpiął pod kompa to zobaczymy co z tego wyjdzie. Wtedy napiszę coś więcej. Poza tym samochód sprawuję sie bardzo dobrze. Jest to mój pierwszy post, pozdrawiam forumowiczów i liczę na porady. Dzięki :D
Opublikowano
U mnie jak próbowałem go wkręcić na obroty na "luzie", to od początku do 5tys obrotów pierdział warczał, strzelał, obroty mu się cofały, a powyżej nie miał problemów. Jak odłączyłem przepływomierz, to wszystko grało tylko że więcej palił :) skład mieszanki zły czy coś i błąd w kompie się ukazał :) wymieniłem przepływomierz i wszystko grało :) wiadomo 105 KM to nie potwór, ale o wiele lepiej się zbierał jak wcześniej :) Pozdro
E30
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Dzięki za odpowiedź, póki co nie miałem czasu odwiedzić mechanika, żeby podpiął do kompa. Muszę jechać jak najszybciej. U mnie nic nie pierdzi, ani nie strzela. Silnik pracuje równo. Tylko, że brak mocy właśnie. :( Jak się z tym uporam to dam znać. Pozdro ;)
Opublikowano
Odpiąłęm przepływke. Teraz idzie tak jak kuzyna. Może troszeczkę słabiej, ale poprawa jest znaczna. I pedał od gazu chodzi jakby płynniej. Wczesniej się troche zacinał... :P
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam

u mnie problem jest podobny ale tylko na zimnym silniku zanim wskazówka temperatury wyjdzie z niebieskiego pola to samochód nawet przy gazie do oporu nie wkręci się na więcej niż 2tys obrotów (czasem nie daje rady ruszyć z miejsca) pojawiło się jakieś stukanie strzelanie lekkie w okolicach silnika. Po rozgrzaniu się samochodu wszystko robi się ok. Spalanie na 100km jest bardzo niskie odma jest nowa wraz z wężami oraz sonda lambda. Wszystko oryginalne

W inpie nie ma błędów oprócz bardzo wysokich odczytów "Load mg/as/zyl" i "pulse duty factor i.s. controller 1 i mam pytanie czy to mogą być świece czy raczej przepływka??

Świece wyglądają na dość stare przepływka dobrze wyglądała ale tam raczej nie widać usterki

Opublikowano
Wyczyściłem przepływke i samochód jeździ jak nowy:D nie ma szarpania na zimnym oraz braku mocy. Spalanie trochę wzrosło ale samochód dużo lepiej się zbiera :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.