Skocz do zawartości

BMW E90 Zmiana świateł pre-lci na lci


sogone_

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 93
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

http://images69.fotosik.pl/849/8513c0af4853213bmed.jpg

 

HELP !!!!

 

Proszę o podpowiedzi czy ten opadniety chrom/odbłyśnik pasuje z bixenonu skrętnego do reflektora nie skrętnego??

Okazało się że jest wyrwany ząbek i mam okazję kupić skrętny po dzwonie z całym chromem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Odświerzam temat, bo światła zmienione, prawie wszystko działa i mam 2 pytania-

 

1 Przy wyłączonych światłach mijania nie działają długie (przy włączonych oczywiście działają) - jak to zakodowac/co przepiąć żeby działały

2 Jak i czy w ogólr da się uruchomic dzienne w ringach (bo kurcze to był główny powód wymiany lamp :|

E91 318d 2007r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie oto chodzi aby ci dopiec , tylko kolego zabierasz się za rzeczy które cię przerosły , to nie jest Fiat 126p gdzie ma 1 kg wiązki elektrycznej , Tematy były poruszane na ten temat , wystarczy przeszukać i poczytać . :roll: A nie od razu że ręce opadają
Reflektory Samochodowe-SpawaniePlastików
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat duzo czasu spędziłem szukając i czytając i niestety niegdzie ni znalazłem potrzebnych mi informacji. Chcesz pomóc, to wrzuc linka i będzie po temacie, a nie takie teksty. Wiekszość wątków wygląda podobnie - ktoś zakłada temat i prosi o rady dostej może 10% potrzebnych informacji i temat się urywa, jeszcze na e90 jest sporo informacji, ale tez nie wszystko
E91 318d 2007r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O to o zestawie na przód pierwsze słyszę. Co to dokładnie nam daje i jakie są tego plusy?

W sumie to tylko tyle że nie musisz dokładać dodatkowego kabla i zamieniać pinów. Tylko jak się okazało kable są bez kostek, przynajmniej mi się tak trafiło a zamawiałem w serwisie. Może ktoś użyczyć schemat do podłączenia?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sie wymienia z pre lci xenon na lci xenon to nie trzeba kupowac wiazki, ani nic dokładac. Wystarczy poprzepionać piny. Co prawda wtedy zasilanie ringow bedzie na przewodzie o mniejszym przekroju ale ten co jest wystarcza jak sie przeliczy wszystko .

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo proszę o schemat podłączenia poszczególnych pinów do wtyczek, kupiłem wiązkę o nr 61 12 2 149 448 niestety były to same kable, posiadam frm2 xe led. Bardzo proszę o pomoc bo chciałem zamontować reflektory w weekend! Dodam że zmienia z bixenonu nie skrętnego pre lci na taki sam lci.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wielkim skrócie, to powiem Ci że nie trzeba nic zmieniać jeśli chcesz szybko podłączyć.

Wkładasz lampy pnp i działają.

Nie działają jedynie 3x led oraz nie przygasają żarówki na postojach.

Jeśli chcesz aby było bezpieczniej dla przewodu od ringów to zamontuj markery i finito.

Jeśli chcesz profi to musisz pogrzebać troszkę w elektryce i poprzepinać przewody w frm i w gnieździe od lampy.

Przewodów masz dość i odpowiedniej grubości - lub ponad wymiarowych lecz trzeba to poprzepinać jak również w frm zmienić konektorki na inne rozmiary.

Co i jak znajdziesz tu: http://www.bmw-planet.com/diagrams/release/en/index.htm

Zapewne inny mówią, że trzeba jakiejś instalacji ja odpowiadam, że nie !!! - sam zmieniałem i kolega z forum podpowiedział mi gdzie mam szukać :)

Kompletna przeróbka trwała pół godziny - ja przy frm wykorzystałem ori przewody i tylko polutowałem (dokładnie 4 przewody) + przepięcie tyłu.

Mogę Ci dać wskazówkę co do przewodów - przyjrzyj się światłom długim - nie są one wykorzystane w lampach lci wykorzystaj te przewody do ringów.

Przyjrzyj się na schematach gdzie podłączone są aktualnie ringi i przepnij je w odpowiednie miejsce pod LCI.

Jeśli masz z tyłu nie oryginalnie LED i nowszy moduł FRM - 2 to przepnij postoje jak należy zgodnie ze schematami.

Po czym zaprogramuj frm na rocznik odpowiednio wyżej i ciesz się pełną funkcjonalnością lamp LCI.

 

Sprawdzone u mnie u kolegi z UK działa jak ori bez zbędnego ciągnięcia przewodów.

 

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wielkim skrócie, to powiem Ci że nie trzeba nic zmieniać jeśli chcesz szybko podłączyć.

Wkładasz lampy pnp i działają.

Nie działają jedynie 3x led oraz nie przygasają żarówki na postojach.

Jeśli chcesz aby było bezpieczniej dla przewodu od ringów to zamontuj markery i finito.

Jeśli chcesz profi to musisz pogrzebać troszkę w elektryce i poprzepinać przewody w frm i w gnieździe od lampy.

Przewodów masz dość i odpowiedniej grubości - lub ponad wymiarowych lecz trzeba to poprzepinać jak również w frm zmienić konektorki na inne rozmiary.

Co i jak znajdziesz tu: http://www.bmw-planet.com/diagrams/release/en/index.htm

Zapewne inny mówią, że trzeba jakiejś instalacji ja odpowiadam, że nie !!! - sam zmieniałem i kolega z forum podpowiedział mi gdzie mam szukać :)

Kompletna przeróbka trwała pół godziny - ja przy frm wykorzystałem ori przewody i tylko polutowałem (dokładnie 4 przewody) + przepięcie tyłu.

Mogę Ci dać wskazówkę co do przewodów - przyjrzyj się światłom długim - nie są one wykorzystane w lampach lci wykorzystaj te przewody do ringów.

Przyjrzyj się na schematach gdzie podłączone są aktualnie ringi i przepnij je w odpowiednie miejsce pod LCI.

Jeśli masz z tyłu nie oryginalnie LED i nowszy moduł FRM - 2 to przepnij postoje jak należy zgodnie ze schematami.

Po czym zaprogramuj frm na rocznik odpowiednio wyżej i ciesz się pełną funkcjonalnością lamp LCI.

 

Sprawdzone u mnie u kolegi z UK działa jak ori bez zbędnego ciągnięcia przewodów.

 

Powodzenia

dzięki wielkie masz u mnie bro :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Przymierzam się w końcu do założenia świateł LCI do mojego E90. Auto mam z 2005r. z nfrm. Mam zwykły xenon.

 

W związku z tym mam pytanie. Czy zamawiając tę wiązke przewodów z zestawu doposażeniowego LCI dostajemy jeden kabel czy dwa? (zakładam, że dwa)

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/63_1107-zmiana-refl-ksenonowych-lci-2008/i50487#part01

 

Widzę też, że są dwa róźne numery wiązek. Ktorą w takim razie wziąć. Różni się to czymś? Dodam, że w przyszłości będę chciał wymieniać moduł na FRM2.

 

Jeszcze jedno, czy wraz z tym kitem dostajemy jakąś instrukcje który pin gdzie wpiąć czy musimy sami sie domyślić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.