Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy,

przy prędkości ok. 90 km/k zaczyna trząść kierownicą. pRzed jak i za tą prędkości jest spoko. Wymieniłem dziś felgę bo była "po osi" krzywa, wyważyłem koła i...to samo (troszkę mniej).

Zauważyłem też, iż jadąc sobie spokojnie "pyka" mi delikatnie kierownica, wraz ze wzrostem prędkości to delikatne "pykanie" przyspiesza ale pózniej już nie czuć. Auto dobrze trzyma się drogi.

I pytanie:

co się mogło uszkodzić, na co zwrócić uwagę w przednim zawieszeniu i jakie będą koszty remontu tej drażniącej usterki....

Pozdrawiam al :D

Opublikowano

trzeba miec tez pewnosc, ze kola sa czyste od wewnatrz. Bywa, zwlaszcza przy stalowkach, ze od wewnatrz osadza sie tam nawet centymetrowa warstwa blota, bkora zupelnie zmienia rozklad mas.

 

Najlepiej, gdybys byl przy wywazaniu. Musisz sie przygladac na kolo, czy nie bije na boki (razem z felgą) oraz czy nie jest jakowate. Moze to byc zarowno wina opony jak i felgi

pozdrawiam

t.

Opublikowano

jedz do goscia co robisz sobie badania techniczne wezmie prawdopodobnie na szarpaki i jak na moj gust wykaze Ci ze masz rozwalone sworznie

 

wymien sworznie ja to u siebie juz przerabialem tak samo sie dzialo jak u Ciebie :D

Opublikowano

Może to być wina gałek zarówno przy wachaczu jak i przy drążkach. Sprawdz również czy felga siada ci idealnie na piaste. Ja miałem taki problem bo kupiłem felgi i miały większe OC (otwór cętryjący) kiera zaczeła trząś od 80-100 w innym zakresie prędkosci tego nie było.Problem ustał kiedy załorzyłem pierscienie. Możesz sprawdzić jeszcze krzyżak łączący kolumne kierowniczą z przekładnią

Pozdrawiam

Opublikowano
Może to być wina gałek zarówno przy wachaczu jak i przy drążkach. Sprawdz również czy felga siada ci idealnie na piaste. Ja miałem taki problem bo kupiłem felgi i miały większe OC (otwór cętryjący) kiera zaczeła trząś od 80-100 w innym zakresie prędkosci tego nie było.Problem ustał kiedy załorzyłem pierscienie. Możesz sprawdzić jeszcze krzyżak łączący kolumne kierowniczą z przekładnią

Pozdrawiam

 

to jest bardzo ciekawe co mowisz. u mojej zony w aucie tez trzesie i mialem wlasnie jechac na ponowne wywazenie, ale teraz sprawdze ten trop - mam do e34 zalozone zimowki na felgach alu (o wygladzie stali) od e39, a tam jest OC wieksze. dzieki za cenna uwage...

Opublikowano
A tu apel dla wszystkich nie dopasowana felga na OC skraca żywotność układu kierowniczego i niszczy gniazda w alu felgaach!!!!!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.