Skocz do zawartości

e36 316 m43 ciężko kręci


damiss

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , autko e36 316i m43-sekwencja stag300- problem polega na tym że ciężko odpala gdy po nagrzaniu , ostygnie i chce odpalić auto, gdy odpalam rano , nie ma problemów , również gdy jest nagrzany samochód to też elegancko odpala, problem występuje na gazie jak i na benzynie , chodź może na benzynie jest troszkę lepiej , bynajmniej nie muszę tak długo kręcić. Po podłączeniu do kompa nie ma żadnych błędów , jeszcze dodam gdy samochód postoi po nagrzaniu , i chcę go odpalić to wskazówka temperatury przypuszczalnie jest prawie w pionie , a po tym dłuższym kręceniu w oczach spada , powiedzmy że za niebieską kreskę temp. Znajomy mi podpowiedział że może być to czujnik położenia wału , lecz wolę się spytać Was koledzy , może akurat ktoś miał podobny problem. Niżej dodaj filmik z owym problemem ,

 

sory za jakość. Czekam na Waszą pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiele może być przyczyn może być i czujnik położenia wału może być czujnik temperatury wysyłający sygnał do ECU może przepływomierz ciężko powiedzieć najlepiej jak być miał od kogo przełożyć z sprawnego samochodu bo tak to loteria... a podczas kręcenia emperaura na wskazniku może spadać bo rozrusznik dużo prądu pobiera i spadek napięcia powoduje błedne wskazania
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko ty masz chyba osprzet simensa? jesli tak to bedzie ten czojnik czarny http://allegro.pl/czujnik-temperatury-bmw-e36-1-6-1-8-m43-i3135919180.html

a jesli osprzet boscha to niebieski http://allegro.pl/czujnik-temperatury-zielony-bmw-3-e36-316-1-6-m43-i3136013740.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
może kable na rozruszniku są nie dokręcone albo zaśniedziałe albo masz szczotki w rozruszniku na wyczerpaniu

 

jak kable były by nie dokręcone to rano też by palił ciężko gdy jest zimny , a wg dziwi mnie to że ostatnio jak były wysokie temp. to na zegarach temp silnika nie spadała do minimum , tylko była na białej kresce przy niebieskim polu , i wtedy też z trudem pali , a np w zimę po nocy temp. była przed tą białą kreską koło niebieskiego pola i palił bez problemu , dziwna sprawa i już nawet nie wiem w czym szukać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie wyszedł wałek rozrządu do wymiany popychacze itd dlatego ciężko kreci, zobacz czy dobrze wkreca się na obroty;)

wszystko chodziło dobrze i powoli coraz gorzej, coraz ciężej kręcił, potem max moment obrotowy to 4tys;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi się że git się wkręca , znajomy ma serwis , i tak wcześniej po kupnie auta zostawiłem mu aby go sprawdził to mówił ze naprawdę zadbany egzemplarz, tylko no już nie mamy głowy z tym dziwnym paleniem , po podłączeniu pod kompa wszystko jest ok .....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.