Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej,

 

Mam do wymiany oryginalny akumulator jaki był w mojej E92, mam jednocześnie system Start&Stop. Moje pytanie brzmi:

 

Czy mogę całkowicie zdezaktywować system Start&Stop i kupić zwykły akumulator?

Opublikowano
Dokładnie, przy odzysku energii hamowania też jest aku AGM, w M3 E92 jest na 100% AGM, a start/stop nie mam.
Opublikowano

Na pewno będziesz musiał "przekodować" aby auto wiedziało, że ma zwykły akumulator nawet jeżeli pojemności są takie same.

Nie wiem co z tym odzyskiwaniem energii; chyba do tego jest przystosowany właśnie AGM.. nie wiem czy zwykły też..

Opublikowano

Z tego co widzę przy dekodowaniu to auto ma:

 

01CC Auto start/stop function

01CD Brake Energy Regeneration

 

dla świętego spokoju dołożę i kupię takie AKU jakie ma być.

Opublikowano
Czy wystarczy AKU AGM 80Ah? Niestety nie mam auta u siebie, także będę po niego musiał jechać już z akumulatorem.
Opublikowano

To zależy jak bogate / energożerne masz wyposażenie. Te akumulatory z tego co widze po realoem byly w wersjach 70ah, 80ah i 90ah. Pamiętaj o tym że akumulator po zmianie musisz zarejestrować DISem lub INPĄ (jeśli instalujesz taki sam) lub dodatkowo zakodować zmianę pojemności (jeśli zmieniasz na inny), w przeciwnym wypadku pożyje Ci parę miesięcy...

 

Także najlepiej (najprościej) byłoby sprawdzić jaki tam jest akumulator teraz, kupić identyczny, a potem a) podpiąć kabel i zarejestrować samemu, b) udać się do kogoś z forum w tym celu, operacja trwa 20 sekund, c) pojechać do ASO (150 zł za rejestrację aku, 600 zł za kodowanie - sprawdzałem parę mies temu w inchcape w wwie :duh: )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.