Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie mam problem. Po wymianie oleju w wspomaganiu, straszny syf, zauważyłem plamy pod autem. Nie duże ale zawsze. Przyjrzałem się i olej cieknie z przewodu ciśnieniowego wychodzącego z pompy. Jak odkręcałem przewód w celu spuszczenia płynu musiałem użyć siły żeby wyjąć go z pompy. Czy przy wymianie płyny wymienia się też ten oring ??
Opublikowano
jesli nic tam nie lało to nie ma po co rozbierać, ja tak myślę:) ale jak u siebie rozbierałem to też miałem problem z wyciągnięciem tego węża;/ i dobrze sobie pomierz suwmiarką jaki oring założyć:)
Opublikowano
Nic się nie lało, ale olej był konsystencji miodu, do tego ciężko chodziło wspomaganie. Przejadę jeszcze z 500 km i zmienię płyn przy okazji i oring.
Opublikowano
a tak przy okazji zapytam, jaki olej wlewacie do wspomagania ? wiem tylko że ma być ten ATF :roll:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
http://img200.imageshack.us/img200/8650/wspomaganie.jpg

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

powiem wam że mi też jakoś ciężko chodzi wspomaganie, fakt mam szerokie opony 225 ale wydawało mi sie ze powinno chodzić lepiej naet na takich oponach:)

 

Chociaż słyszałem że te auta tak mają że im ciężko chodzi to wspomaganie ale ile w tym prawdy to nie wiem;/

przyznam sie ze jakiś czas temu musiałem wymienić pompe bo było ją dość głośno słychać i co chwile urywała mi się rolka pod alternatorem która jest wkręcona w taką łape, po wymianie pompy jak narazie ok od dłuższego czasu:)

 

jak myślicie może być to wina przekładni? coś w niej daje tak duży opór że podczas skrętu w miejscu słychać obciążenie pompy, no i z tego powodu może siadła mi moja pompa;/

Opublikowano

A i jeszcze CI dodam ze jak kupiłem auto też miałem cyrki z cieknącym płynem wspomagania i nie umiałem dojść z czego tak leci;/

ale powodem były węże które dałem dorobić za 100zł wymieniłem chłodnice płynu bo była lekko wgięta, ciekło tez na śrubie wchodzącej z wężem do przekładni, no i jeszcze nieszczęsny oring na wyjściu z pompy.

 

ale już jest ok tylko ze coś się poci przez korek ;/

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
no i stało się. Moja pompa dziś umarła. Jest to model produkcji firmy LUK, czyli jak wiadomo drogi i z wadliwym ukręcającym się wałkiem. Jakie polecacie zamienniki ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.