Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam mam w swojej buni silbik n42b18 i jest problem poniewaz motor jest okropnie zalany olejem, po drugie mechanik powiedzial ze zaworek regulacyjny cisnienie pompy oleju jest zaciety i podaje zbyt wysokie cisnienie oleju , podwiesza mi klawiature przy zimnym silniku , oraz klekocze troche jak odpali. po nabraniu temperatury usterki uataja ma moc, nie klekocze i rowno pracuje. Prosze o pomoc co z nia zrobic
Opublikowano
A odma wymieniana kiedykolwiek? Jeśli nie to pewnie zawór zwrotny przy pompie olejowej nie otwiera się przy wyższych obrotach i wali zbyt dużym ciśnieniem. On przy wyższym powinien puścić na przelew z powrotem do miski
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam, buni juz zrobiona , powodem tych całych niedomagan byla pompa olejowa a konkretnie poprzedni wlaściciel nie dopilnowal i wysypal sie slizg rozrzadu a ze silnik jest bez kolizyjny to nic sie nie stalo, w jakiejś " szopie" zrobili mu to o dziwo na ori częściach bmw , nie ustawili dobrze rozrządu mianowicie przestawienie wynosilo o 5 stopni w tył, okej więc dalej i jak wymienili mu to , to zostawili te kawalki tego slizg w misce smok to ssal tak mocno ze sitko wpadlo do środka i zablokowalo zawor w pompie na 3/4 otwarcia co powodowalo zbyt wysokie ciśnienie i podwieszało klawiature oraz powodowalo ciężką prace silnik, ten sam głupek zalal go doktorkiem i olej byl jak galaretka:P
  • 3 lata później...
Opublikowano
Kolego mam to samo w N42B18A.Auto odpala i po chwili gaśnie.Potem już przy próbie odpalenia jak by bez kompresji kręcił.Obstawiam pompe oleju a raczej zawór.Jka mogę zmierzyć sam ciśnienie oleju w aucie?
Opublikowano
U siebie przechodziłem to samo. Pompa pompą ale oprócz tego nowy smok bo w starym jest rozwalone sitko, trzeba dobrze obejrzeć slizg i napinacz łańcucha oraz zdjąć podstawę filtra z wymiennikiem bo całkiem możliwe że kawałki rozrządu zablokowaly zaworek zwrotny. I trzeba pamiętac o dobrym ustawieniu balansow. Przy ogledzinach pompy trzeba dobrze wyczyścić zawór, i dokładnie obejrzeć pierścienie pompy. Te zewnętrzne pękają jeśli się tam coś dostanie.
Opublikowano
Mam obok siebie mechanika ale nie wiem czy to ogarnie.Podstawa filtra oleju razem z wymiennikiem były czyszczone.Jak tam jest z dostępem do tej pompy?
Opublikowano
Dostęp nie najlzejszy. Trzeba zdjąć miskę. A żeby to zrobić trzeba podwieszać silnik i ściągać kołyskę. Oczywiście nie najlżejszy w domowych warunkach. U mechanika powinno pójść łatwiej.
Opublikowano
Dostęp nie najlzejszy. Trzeba zdjąć miskę. A żeby to zrobić trzeba podwieszać silnik i ściągać kołyskę. Oczywiście nie najlżejszy w domowych warunkach. U mechanika powinno pójść łatwiej.

Dzięki kolego.Bynajmniej już coś wiem.Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.