Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam !

 

Szukałem ale nic nie znalazłem więc pozwolę sobie zapytać i proszę o wyrozumiałość :oops:

 

Czy w E32 750 jest silnik krokowy :?:

 

Jeżeli tak to gdzie on się znajduje :?:

 

Przeczytałem mnóstwo postów o czyszczeniu silnika krokowego i postanowiłem wyczyścić go u siebie ale mam małe problemy z lokalizacją :oops:

 

A może w tym modelu jakieś inne ustrojstwo pełni jego rolę :norty:

Opublikowano
W silniku V12 jest silniczek krokowy. Ale tez nie wiem gdzie go szukac :mrgreen: Moze ktos podrzuci jakas fotke z ladnie zaznaczonym strzaleczka tym nieszczesnym silniczkiem :modlitwa:
Opublikowano
Tak jak pisze KANAP

 

M70 ma EML'a i nie ma jako takiego osobnego

modułu wolnych obrotów jak przy standardowej przepustnicy.

 

Przepustnice napędzane silniczkami utrzymują wolne obroty.

 

A jak jest z czyszczeniem wymagają tego od czasu do czasu czy dać sobie spokój.

Czy mogę coś spaprać jak zacznę to rozbierać ?

Opublikowano

Falują szczególnie jak zapalę po całonocnym postoju :cry:

Jak jest nagrzany to chodzi równiótko.

Czasem zdarzy się, że falują przez chwilę także na rozgrzanym ale tylko jak przełączę z LPG na PB.

Mam jeszcze jeden problem otóż jak jest zimny zbiera się bez problemu ale jak się trochę nagrzeje (tak po 5 minutach) to katastrofa, wciskam mu gaz a on się zamula potrafi nawet zgasnąć :cry2:

Przeważnie jak zauważę, że ten moment nadchodzi przełączam na LPG bo na nim to nie występuje.

Najdziwniejsze jest to, że po przejechaniu kilkunastu kilometrów kiedy silnik jest już "dogrzany" mogę przełączyć z powrotem na PB i jest OK

 

Filtry paliwa wymieniłem, elektryka chyba też OK bo na LPG chodzi super a na PB za wyjątkiem tego momentu (około 5 min po odpoaleniu kiedy wskazówka temp. minie niebieski i zbliża się do pionu) też nie sprawia problemów.

 

Co to może być bo ręce opadają :evil:

Opublikowano
To że falują obroty na zimnym silniku to morze być ta nieszczęsna uszczelka kolektorów ssących :mad2:
http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
To że falują obroty na zimnym silniku to morze być ta nieszczęsna uszczelka kolektorów ssących :mad2:

 

NIKI nie załamuj mnie ta uszczelka kosztuje podobno 2 tys :cry2:

Opublikowano

No ja wiem dlatego ja od dwóch lat jej jeszcze nie wymieniłem....

Latem nie ma problemu ale zima potrafi mi robić fochy dopóki się silnik nie nagrzeje....

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Panowie CUD :D :D :D

Ostatni z racji, że zrobiło się cieplej wpadłem na pomysł wydłubania akumulatora i zakonserwowania blachy pod nim. Nie będę pisał ile się na wkurzałem aby potem wszystko zmontować (kto wymyślił aku pod siedzeniem :mad2: ) bo to nie istotne ale akumulatorek z racji, że konserwacja musiała troszkę podeschnąć wyjąłem na 3 dni.

Trochę się martwiłem jak autko zareaguje na taką przwerwę.

Dzisiaj rano go wkładam i SZOK to chyba nie moje auto.

Obroty po odpaleniu równiutke aż miło, zero falowania, mulenia i innych objawów które przez pół roku mi sen z powiek spędzały.

A przez pół roku sztab mechaników się nad nim znęcał i już chcieli pacjenta na stół operacyjny skierować :cry2:

Teraz będę go chyba systematycznie raz na kwartał odłączał jak mu to tak dobrze robi :mrgreen:

Opublikowano

Mr, Zomol poprzez wyjęcie aku na taki czas zrobiłes sobie - pewnie tego nieświadom - pełne kasowanie kompa. Po takim czasie wszystkie '' mikro'' napięcia się ulotniłu. Należało by teraz '' napakować'' kompa danymi - a jak to zrobić znajdziesz w dziale zrób to sam-Prawidłowy reset DME Bardo dokładnie jest to tam opisane zdajsie przez kolege Frank-a. Ale uwaga jeżeli po jakimś czasie problem zacznie powracać to coś masz do d...py i musisz zdjagnozować bryczkę.

W moim przypadku okazało się że jedna z przepustnic ma walnięty nastawnik i do silnika doprowadzana jest NIEPALNA mieszanka do 1050 obrotów na min. po wymianie przepustnicy - czyszczenie nie dalo rezultatu - wszystko jest oki , ale trzeba było jechać do kumpla z odpowiednim sprzętem aby zsynchronizować obie połówki śilnika. Po wymianie przepustnicy byłu nie równe podciśnienia spowodowane tym że jedna była minimalnie bardziej przymknięta od drógiej. Efektem tych zabiegów jest to że na wolnych obrotach stawiam na silniku 5 zeta i niema prawa się przewrócić.

Pozdrawiam Kanap.

Opublikowano

Haha mi tez od wrzesnia zaczal czasami na wolnych obrotach nierowno pracowac silnik :) Juz sie zastanawialem czy silnik krokowy, czy swiecie, czy moze na komputer najpierw podjechac...

Cala zime samochod przestal na odpietym aku i od okolo 2 tygodni jak teraz zaczalem jezdzic silnik pracuje idealnie :D :D :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.