Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam was,

jestem świeżo po zainstalowaniu INPY z racji tego że nigdy się tym nie bawiłem powiedzcie mi jak i gdzie mogę usunąć błąd poduszki pow. kierowcy (błąd po wyjęciu kiery do obszycia)

i drugie zapytanie jak i gdzie kodować sobie funkcje dodatkowe jak:

światła do jazdy dziennej, stałe podświetlenie zegarów, przy awaryjnym hamowaniu pulsują lampy stopu, włączenie mp3 itd.

Opublikowano

Hej,

 

Odpalasz INPA, wchodzisz w swój model (e60), wybierasz Body, nastepnie Airbag i klikasz F1 (read memory error), jak odczyta błędy to F2 (delete memory errors).

 

Do kodowania funkcji o których wspomniałeś potrzebujesz NCS Exper i pliki daten do e60.

To wszystko.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano

Być może :)

 

Postępowałem analogicznie do e90 z pamięci :)

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano
Nie w e60, do poduszek:

 

E60/safety module/ wybierasz ktory CIe interesuje ( szl ) / errors lub felher/ F1 czytaj f2 Kasuj.

 

 

Do kodowania trzeba ncs z plikami, oraz dobrze skonfigurowany.

1. Co to znaczy "wybierasz który Cię interesuje"?

2. Jak i gdzie sprawdzić ewentualne inne błędy.

3. Gdzie znajdę całą listę błędów w/g kodów, tak żebym mógł sobie to wydrukować i mieć pod ręką.

A z tym kodowaniem to sobie podaruje, prędzej znajdę kogoś kto się na tym zna i mi tą usługę zrobi

Opublikowano

1.Moduł sobie wybierasz konkretny np. od swiateł

2.Było miliony razy :search:

3.Nie ma.W necie są jakieś szczątkowe opisy wystarczy :search:

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano

Jeszcze jedno pytanie czy spolszczenie do INPY dobrze działa z tym programem?

Kupiłem kabel i tam jest spolszczenie, kolega informatyk przygotowuje mi program lapa itd. wiec nie wiem czy jest sens kazać mu wklejać spolszczenie kiedy to nie będzie działąć tak jak powinno.

I żebyśmy się dobrze zrozumieli, procedura diagnostyki:

Podłączam kablem diagnostyczny-przekręcam na zapłon-uruchamiam INPE i odwrotnie wszystko do wyłączenia Tak, czy coś inaczej?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.