Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej,

 

bylem dzis w warsztacie w zwiazku z kwestia niedzialajacego ABSu (okazalo sie ze czujnik, prawy tyl) oraz w zwiazku z kwestia nivo (nic sie nie okazalo, trzeba jechac sie podpiac pod GT1). Przy okazji dowiedzialem sie, ze mam wywaloną poduszke belki tylnego zawieszenia. To te poduszki, ktorych jest tam cztery sztuki. Jedna jest wywalona, druga mocno spękana, a dwie pozostale (te z tyłu belki) w srednim stanie. Czy to są te slynne tuleje pływające?

 

Koszt w ASO to 200 z hakiem za sztuke. I teraz pytanie - czy warto wymieniac wszystkie na raz, bo np i tak beda musieli do roboty zrzucic cala belke, czy przyoszczedzic i wymienic tylko te dwie?

 

Widzialem tez tuleje FEBI za 55 pln ale zakladam, ze to dziadostwo i lepiej sie w to nie pakowac - dobrze mysle?

pozdrawiam

t.

Opublikowano

nie, to nie są tuleje pływające.wymienić należy wszystkie.200 pln to dobra cena.a ile wołają za wymianę?ja wymieniałem niedawno ale u znajomego i skasował mnie 250 pln . w zielonej górze w bmw zakrzyczeli 1700pln za materiał i robociznę.mam pytanie, czy belka stuka po wjechaniu w dziurę, czy jet duży luz na tulejach?ja kupiłem "lemforder", czyli takie jakie są zakładane na 1-szy montaż i po wymianie okazało się że luz pozostał(nie taki duży ale jednak), nie powiem żebym był zadowolony.w związku z tym mam jeszcze prośbę.czy mógłbyś po wymianie odpowiedzieć mi czy w twoim przypadku luz zanikł?

mówię oczywiście o tulejach mocujących belkę zawieszenia do karoserii. :)

EFES Kebab House - Najlepszy Kebab w mieście!!!

http://img470.imageshack.us/img470/4254/efeswq6.jpg

Opublikowano

mówię oczywiście o tulejach mocujących belkę zawieszenia do karoserii. :)

 

tak, to te tuleje, bo to chyba jedyne tuleje na belce wystepujace w ilosci sztuk 4.

 

Mi nic nie stukało. nawet nie wiedzialem, ze sa wywalone. Podejrzewam, ze ta najgorsza jest mocno spekana i tyle. Wiesz jak mowia w warsztatach - najchetniej to by wszystko powymieniali i jeszcze remont glowicy zrobili :)

 

Czuc czasem bujniecie tylem w prowadzeniu auta (jak sie zrobi zygzak kierownica) ale nie bylo tego na letnich, szerszych oponach. Mysle, ze poczekam z tymi tulejami do kwietnia, bo na prawde nic nie stuka. Znaczy inaczej - jak sie okaze, ze niwo jest naprawialne bez wymiany czesci to mzoe wymienie ale chcialbym sam sie wgramolic pod auto i looknac co i jak

pozdrawiam

t.

Opublikowano

jak dalej stuka, to trzeba ustalic co i jak.

 

Dyferek tez jest jakos zawieszony, moze masz luzy na wale.

 

Sa tez tuleje na wahaczach. Jest sporo mozliwosci

pozdrawiam

t.

Opublikowano
Ale was orżnęli z tymi tulejami koledzy mili!ja kupowałem dla brackiego komplet ze 2 miechy temu.cena 110euro-komplet,co prawda u Niemców ,ale nie sądze żeby w Polsce były 3xdroższe!pozdro
Opublikowano

110 euro to 440 pln. + przesylka daje 500.

 

W serwisie sa za 800. To nie jest 3krotna roznica.

 

Poza tym mieszkam w w-wie i nie bede do niemiec jezdzil po tuleje lub angazowal krewnych i znajomych, by w efekcie zaoszczedzic dwie lub trzy stowy.

 

Jak ktos chce byc oszczedny, to moze kupic Febi za 200 pln komplet

pozdrawiam

t.

Opublikowano
jasne ,wolna wola oczywiście............Twój portfel,twoje zabawki i nic mi do tego.napisałem tylko ile to naprawdę kosztuje,pozdro
Opublikowano

no ale co z tego, ze tulejki kosztuja w niemczech 110€ (to oryginaly czy zamienniki)

 

Tam nowe BMW tez jest tansze. Tylko nie widze siebie ganiajacego 600km po tulejki, bądz szukajacego jakichs dziwnych firm zajmujacych sie szarym importem. Mam salon BMW 10 minut piechotą i wszystko od ręki

pozdrawiam

t.

Opublikowano
Ale was orżnęli z tymi tulejami koledzy mili!ja kupowałem dla brackiego komplet ze 2 miechy temu.cena 110euro-komplet,co prawda u Niemców ,ale nie sądze żeby w Polsce były 3xdroższe!pozdro

czy my mówimy o tych samych tulejach?do touringa są droższe niż do limuzyny.(e39).ja dałem po 150 pln za sztukę.pytałem w niemczech i kosztują około 50Euro za szt.

 

typson Wysłany: Pią Lut 24, 2006 11:02 am Temat postu:

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

jak dalej stuka, to trzeba ustalic co i jak.

 

Dyferek tez jest jakos zawieszony, moze masz luzy na wale.

 

Sa tez tuleje na wahaczach. Jest sporo mozliwosci

 

 

luzów brak.nic nie stuka zbierzność i kąty ok. tylko tył coś nerwowy(tylko na śniegu) być może winne są za szerokie opony-225?

EFES Kebab House - Najlepszy Kebab w mieście!!!

http://img470.imageshack.us/img470/4254/efeswq6.jpg

Opublikowano

Panowie,

Ja wyminiłem wszystko z tyłu. Mój samochód ma ponad 300.000 km z czego ostatnie 30.000 mozolnego katowania. Zawieszenie z tyłu miałęm w stanie opłakanym. Do tego stopnia, że jak na podnośniku ruszałem kołem to luz na tuleji pływającej wynosił jakieś 3 cm (!).

Wyminiłem tuleje pływające, cztery wachacze i gumki stablizatora, ale te tuleje trzymające zawieszenie są w stanie dobrym. Generalnie to są takie elementy które są narażone na najmniejsze zużycie. Nie wiem zupełnie czemu macie z tym aż taki problem.

 

Wachacze kupiłem na allegro, te najtańsze firmy teknorot.

www.bmw-uzywane.com

http://img115.imageshack.us/img115/7632/88263882bl9cn0.jpg

M3 3.0 E36 '95 Turbo - okolice 500 KM

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.