Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

to jest bardzo proste

podniesc auto, zdjac kolo, poluzowac sruby odlacznika, podstawic drugi lewarek pod piaste i uniesc troche aby zlikwidowac napiecie preta stabilizatora, odkrecic nakretki, wyjac stabilizator (powinien wychodzic lekko jesli nie to podniesc lub opuscic lewarek pod piasta) zamiest drugiego lewarka mozna uzyc loma do zmniejszenia naprezenia, zalozyc nowy, skrecic i ognia :cool2:

przy odkrecaniu potrzebne dwa klucze: jeden do nakretki a drugi do przytrzymania przegubu kulowego ze sruba. rozmiarow nie pamietam, oba moga byc plaskie.

nie ma prostrzej roboty :D

Opublikowano
tylko jedna

 

A to zależy, jeśli podniesie tylko jedną stronę to będzie musiał dupcyć się z tym po twojemu, jeśli podniesie cały przód stab nie będzie naprężony wiec wystarczy odkręcić stary łącznik i zamontować nowy ;) Ot cała filozofia :mrgreen:

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam,

Orientuje się ktoś z Was ile kosztuje łącznik na przód do E90 w ASO?

Lemforder mogę mieć za 83zł + przesyłka, czyli jakaś stówka.

 

Zastanawiam się czy jest sens czekać na przesyłkę, jak w podobnej cenie mogę mieć od ręki w ASO...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.