Skocz do zawartości

e39 520d 136km TURBO


macieknowy

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy czy będzie pasować turbina od "trójki" 150 konnej do "piątki" 136 konnej? Oba silniki podobne 2.0 różnią się tylko ilością kucy no i trójka jest na Common Railu a w piątce jest zwykła pompa rotacyjna.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Turbawki wyglądają podobnie, ale mają inne numery, więc mogą być różnice.

Ja bym szukał takiej jak ma być jeśli nie masz pewności że nowsza spasuje.

A czemu chcesz wymieniać?

Jeśli padła, może warto zregenerować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie się zastanawiam, używkę można kupić na allegro już za 550 zł + przesyłka, ale gwarancja rozruchowa wiadomo tylko na 14 dni, natomiast można kupić turbo po regeneracji za 700zł + przesyłka z gwarancją 12 miesięcy, a swoją starą odsyłam. Wiadomo że lepiej dołożyć te 150 zł i mieć zregenerowaną z roczną gwarancją tylko że słyszałem że z tymi zregenerowanymi to też różnie bywa, podobno czasem firmy trudniące się tym wkładają do środka chińszczyznę, która długo nie wytrzyma i tak naprawdę lepsza jest turbina używka wyjęta prosto z auta na oryginalnych podzespołach. Sam nie wiem co tu zrobić...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można tak kupić turbo używkę pod kilkoma warunkami:

Albo to turbo jest na aucie i możesz go posłuchać i przejechać się tym autem.

Albo turbo masz wyciągnięte świeżo i możesz sprawdzić luzy i zobaczyć czy nie ma w nim oleju.

Albo masz kogoś gdzieś dalej znajomego PEWNIAKA ,który wie,że dane turbo jest ok.

 

Regenerować można ,ale musisz mieć pewny serwis. Z tego co wiem to we Wrocławiu jest taka firma ,która jest pewna :)

 

a poza tym po co chcesz kupować nowe turo? Jakieś objawy?

Bierze olej?

Żle jedzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może być też pompa ! Sprawdzałeś czy na kompie wyskakuje błąd zbyt niskiego ciśnienia na dolocie ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każda turbina gwiżdże :wink: tylko są różne rodzaje gwizdów. :P

Jak kopci na fioletowo to rzeczywiście bierze olej ale może kopcić przez puszczające pierścienie. ;)

A raczej turbo kopci na siwo czy czarno po mocniejszym wciśnięciu. :d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.