Skocz do zawartości

Kontrolka żarówki CC-ID 134


piter77

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie pokazała mi się kontrolka przepalonej zarówki CC-ID 134, BMW E90 LCI 2008

Wszystkie światła świecą bez problemu.

Na zagranicznych forach piszą że niby dot. jakiegoś modułu świateł z tyłu

Przerabiał ktoś ten problem??

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Sprawdź światła cofania. U mnie wywalał sporadycznie przez 3 dni, w tym czasie wszystkie działały ok, a potem już cały czas. Po ponownym sprawdzeniu okazało się, że to jedna ze żarówek od wstecznego padła. W BMWhat pokazał tylko przepaloną żarówkę tylnych lamp ...
Krzysztof
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mialem kiedys podobne problemy-pokazywalo bledy przepalonych zarówek a one raz swiecily,a raz nie :mad2:

Problemem okazala sie wilgoc,tzn zasniedzialy styki w lampach bo skraplala sie tam para :mad2:

Rozebralem lampy,wyczyscilem styki,wszystko osuszone i po problemie,a tez straszono mnie usterka modulu swiateł :nienie: .

Wiec proponuje zajrzec do lamp,wyczyscic styki itd i bedzie ok mam nadzieje :cool2: :cool2: :cool2: :cool2:

icon4.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
  • Członkowie klubu

,

wymień żarówki na nowe, czasem jest tak,ze nie trzymaja juz parametrów i jak im tam opór sie zmienia to auto sygnalizuje błąd

sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Moim zdanie zarowki sa ok.Na wkladzie jest napisane jakie maja byc .Moze cos z frm?

Jutro jade do elektryka od bmw zobaczymy czy cos wskura:P

 

:cool2: nie ma z fusów wróżyć...

sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
No to masz coś skopane, trzeba dokładnie z miernikiem lub próbówką posprawdzać lampy, czy w ogóle z wiązek wychodzą dobre prądy. Nie do zdiagnozowania przez internet, do elektryka trzeba się udać.
3A0jS9b.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szedłbym na Twoim miejscu tropem, o którym już Ci pisałem kilka dni temu na PW - czyli żarówka od przeciwmgłowych robi w E81 za drugą fazę świateł stopu. Doszukiwałbym się związku tym bardziej, jeżeli po ich włączeniu tracisz stopy. Wyjmij wszystko i pomierz napięcia w różnych kombinacjach, przed i po aktywacji danych świateł. A później zrób to samo, tylko masę weź z pewnego źródła a nie z oprawek. Zawsze możesz odżałować też kilka zł i kupić oryginalne żarówki i zobaczyć czy to pomoże.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.