Skocz do zawartości

318ti Pada akumulator po 2 dniach


kepek07

Rekomendowane odpowiedzi

Po 2 dniach postoju akumulator jest rozładowany. Zacznę od tego, że nie jest to wina akumulatora (nowy i sprawdzałem na drugim). Byłem u elektryka, podłączył pod amperomierz i powiedział że według niego nie ma żadnego poboru prądu ponad normę ( pokazało mu około 30mA), sprawdził też alternator- ładowanie jest. Dzieje się tak zarówno na otwartym aucie jak i zabezpieczonym zamkiem centralnym. Brakuje mi już pomysłów co z tym zdziałać, szukałem podobnego problemu na forum, ale nic. Mam wersje z klimatyzacją manualna, więc jeż z tego co słyszałem u mnie nie występuje tylko jakaś inna opornica. Czy to może być to? Są jakieś podręcznikowe usterki które zdarzają się tych autach? Edytowane przez kepek07
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

300ma to chyba 0,3 ampera. Jeśli się nie mylę to znaczy ze jest pobór pradu na poziomie 4-5 watów i jest ono za duże.

 

pzdr>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnego pomiaru nie pamiętam, ale według elektryka ładowanie jest ok. (Wziął za tą informacje 20 zł więc sądzę że się nie pomylił)

Jedyne co mi przychodzi do głowy to jest to ze coś musi się załączać na postoju po kilku godzinach od zgaszenia. Odłączałem radio i instalacje gazową i nic nie dało. Jakieś inne pomysły?

 

A co do wyłącznika prądu to jest to jakiś pomysł ale nie rozwiązuje on problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

skoro pobór jest normie to albo jest słabe ładowanie lub akuś jest do bani.... innej opcji nie ma. kup miernik za 30 złotych i sprawdź dokadnie to ładowanie.

 

PZDR>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem na takim mierniku (nawet może za 40zł) ale wyskakiwała 1 ( ponad skale wyskakiwało- error). Potem pojechałem do elektryka i tam było wszystko gicior. Po powrocie znów badałem miernikiem i też brakło skali, więc albo mierniki za 30zł są do kitu, albo raz pobiera, a raz nie.

 

Lampkę w bagażniku już sprawdzałem- nie świeci się po zamknięciu.

 

Akumulator kupiłem nowy, bo myślałem że po prostu stary padł na amen (raczej się myliłem) Nomy ma: 55Ah 510A Może to za mało?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

hmm może tak być, ale ładowanie nie powinno przekraczać 14,4 v, niezaleznie czy obciążony czy nie. Skoro masz 15 vol bez obciążenia to znaczy ze cosik nie tak.

 

PZDR>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj kolega ktory ma tez beme mial tez problem z pradem po dwuch dniach akumulator padaka zero pradu trzech elektrykow poleglo jeden co sie podja znalazl wzmacniacz spalony ktory ssal prad jakis orginal do hi fi bmw wymienil go i juz po problemie
jedynakk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj kolega ktory ma tez beme mial tez problem z pradem po dwuch dniach akumulator padaka zero pradu trzech elektrykow poleglo jeden co sie podja znalazl wzmacniacz spalony ktory ssal prad jakis orginal do hi fi bmw wymienil go i juz po problemie

 

wzmacniacz oryginalny w bmw? Nie podłączał go samemu? Jest coś takiego?

Sory, ale nie mogłem zrozumieć tego co tu napisane. Warto stosować znaki interpunkcyjne. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.