Skocz do zawartości

kepek07

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 318ti 1997

Osiągnięcia kepek07

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. wzmacniacz oryginalny w bmw? Nie podłączał go samemu? Jest coś takiego? Sory, ale nie mogłem zrozumieć tego co tu napisane. Warto stosować znaki interpunkcyjne. :wink:
  2. ale niezbyt związane to jest z rozładowywaniem akumulatora
  3. a jakie mogą być objawy uszkodzonego regulatora?
  4. to czym może być spowodowane zbyt duże ładowanie? Może pomoże mi to zawęzić poszukiwania zbyt dużego poboru prądu.
  5. Światła mijania, nawiew na maxa- ładowanie dokładnie 14,2 V Czy może się zdarzyć tak, że po jakimś czasie coś się załącza? Bo innego wytłumaczenie nie umiem wymyślić?
  6. Ładowanie: 15V bez świateł i nawiewu
  7. Sprawdzałem na takim mierniku (nawet może za 40zł) ale wyskakiwała 1 ( ponad skale wyskakiwało- error). Potem pojechałem do elektryka i tam było wszystko gicior. Po powrocie znów badałem miernikiem i też brakło skali, więc albo mierniki za 30zł są do kitu, albo raz pobiera, a raz nie. Lampkę w bagażniku już sprawdzałem- nie świeci się po zamknięciu. Akumulator kupiłem nowy, bo myślałem że po prostu stary padł na amen (raczej się myliłem) Nomy ma: 55Ah 510A Może to za mało?
  8. Dokładnego pomiaru nie pamiętam, ale według elektryka ładowanie jest ok. (Wziął za tą informacje 20 zł więc sądzę że się nie pomylił) Jedyne co mi przychodzi do głowy to jest to ze coś musi się załączać na postoju po kilku godzinach od zgaszenia. Odłączałem radio i instalacje gazową i nic nie dało. Jakieś inne pomysły? A co do wyłącznika prądu to jest to jakiś pomysł ale nie rozwiązuje on problemu.
  9. Sory mój błąd. Pobór prądu jest 30 mA czyli 0.03A. Według elektryka mieście się to w granicach normy
  10. Po 2 dniach postoju akumulator jest rozładowany. Zacznę od tego, że nie jest to wina akumulatora (nowy i sprawdzałem na drugim). Byłem u elektryka, podłączył pod amperomierz i powiedział że według niego nie ma żadnego poboru prądu ponad normę ( pokazało mu około 30mA), sprawdził też alternator- ładowanie jest. Dzieje się tak zarówno na otwartym aucie jak i zabezpieczonym zamkiem centralnym. Brakuje mi już pomysłów co z tym zdziałać, szukałem podobnego problemu na forum, ale nic. Mam wersje z klimatyzacją manualna, więc jeż z tego co słyszałem u mnie nie występuje tylko jakaś inna opornica. Czy to może być to? Są jakieś podręcznikowe usterki które zdarzają się tych autach?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.