Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
witam,mam male pytanie odnosnie podcisnienia,ma ktos moze pojecie jakies jak to dziala,czy jezeli odkrece korek od oleju to powinno zasysac powietrze,czy jezeli lekko zasysa to wszystko jest ok czy odma do wymiany! ostatnio sciagalem dolot zeby posprawdzac wszystkie weze itd,i znalazelm jedna pompe powietrza przez ktopra kolektor zasysa powietrze z pompy hamulcowej i z gumy dolotowej, wiec do czego jest ta pompa powietrza (http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=BN31&mospid=47617&btnr=11_2885&hg=11&fg=45 nr 1 na rysunku) jezeli zasysa z dwoch wezy jednoczesnie,moze to poprostu jakis trojnik czy cos,jeszcze znalazlem zawor odpowietrzajacy zbiornik (http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=BN31&mospid=47617&btnr=13_0798&hg=13&fg=15&lang=pl) ktory tez jest podlaczony do dolotu,ma ktos moze cos ciekawego na temat tego. Edytowane przez rafti
nic tak nie odpreza jak minuta dla weza
Opublikowano

To pierwsze to tak zwana vacuu pompa, czyli popma podcisnienia. W dieslach np do sterowania zmienna geometria.

W benzyniaku zdaje sie do serwo.

 

To drugie to odpowietrzenie baku paliwa :). Polaczone z dolotem.

 

Oba nie maja nic wspolnego z podcisnieniem w silniku, kompletnie nic.

Szczerze, to nie wiem czy w silniku moze byc podcisnienie. Raczej nadcisnienie bo jakis przedmuch zawsze jest, pierscienie nie sa idealnie szczelne.

Opublikowano
czekaj czekaj najpierw piszesz ze to pompa podcisnienia,a potem ze niema podcisnienia cos ci sie chyba pomieszalo :mrgreen: , oczywiscie ze jest to podcisnienie. :idea:
nic tak nie odpreza jak minuta dla weza
Opublikowano
Korek wlewu oleju jest do nalewania oleju a nie sprawdzania podciśnień... to nie 126p ani żuk. Nie tędy droga.
Opublikowano
hehe :D ,nie oto chodzi,ktos kiedys pisal na forum ze jak zasysa to odma do wymiany,dlatego sie pytam w jakim stopniu musi zasysac zeby bylo wiadome ze odma padla,czy wystarczy ze zasysa?? czytac a nie patrzec :cool2:
nic tak nie odpreza jak minuta dla weza
Opublikowano
czekaj czekaj najpierw piszesz ze to pompa podcisnienia,a potem ze niema podcisnienia cos ci sie chyba pomieszalo :mrgreen: , oczywiscie ze jest to podcisnienie. :idea:

 

Przeczytaj jeszcze raz, to, co napisalem. Od kiedy pompa podcisnienia ma wytwarzac podcinienie w silniku... :cry2:

Opublikowano
hehe :D ,nie oto chodzi,ktos kiedys pisal na forum ze jak zasysa to odma do wymiany,dlatego sie pytam w jakim stopniu musi zasysac zeby bylo wiadome ze odma padla,czy wystarczy ze zasysa?? czytac a nie patrzec :cool2:

 

Jak zasysa 0,943bara. Lec z manometrem :cool2:

Mysle, ze mocno idziesz w strone przedrazliwienia. Moze po prostu sciagniesz odme i wyczyscisz ladnie wszystko?

Opublikowano
juz poprawilem pierwszy post z ta pompa,oczywiscie ze to silnik wytwarza podcisnienie,sprawa jest taka ze juz od kilku lat zmagam sie z problemem przysiadajacych obrotow i ostatnio zauwazylem ze jak odkrece korek,to te obroty nie przysiadaja,tylko ze silnik wiadomo inaczej wtedy chodzi nie tak jak powinnien,a jestem juz troche zmeczony kupywaniem czesci na darmo,bo juz wymienilem w ciagu tych paru lat takie zeczy jak ,regulator napiecia,zawor disa,swiece,cala gume dolotowa,ostatnio nawet zregenerowalem vanosa tym systemem `bensaine´,na kompie bylem dwa razy,raz nawet w bmw,oczywiscie ze nic nie znalezli,a sie chyba uparlem ze rozwiaze ten problem zanim bedzie czas na zeszrotowanie samochodu :mrgreen: (jakies 10 lat moze jeszcze mam :mad2: ),a i jeszcze sciagniecie dolotu ostatnio zeby sprawdzic te wszystkie weze,no i zainteresowala mnie ta pompa i odpowietrzenie baku,bo wszystko ze soba funkcjonuje, i oto cala prawda.
nic tak nie odpreza jak minuta dla weza
Opublikowano

Ja bym Cie od razu na odme kierowal. Tania i prosta impreza. Raczej zalatwi twoje problemy. Poczytaj troche na forum, z tego co kojarze jest sporo tematow o tym.

Mozesz jeszcze odpiac od przeplwki wtyczke i sie przejechac.

 

Co do obrotow, to swiece, to nie wszystko, masz jeszcze na nich cewki. Ale jak na kompie nic nie pokazuje, to bym odpuscil chyba.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.