Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie mam dziwny problem.

 

Dzisiaj wyłączam silnik, wyjmuję kluczyk ze stacyjki, a licznik kilometrów nadal się świeci.

Zostawiłem to i poszedłem do pracy.

Wychodzę i już nie mogę odpalić. Aku padł.

Odpaliłem na kable, po przyjechaniu do domu odłączyłem na chwilę aku myśląc, że może

coś się zresetuje i problem będzie z głowy, ale po ponownym podłączeniu aku licznik

kilometrów nadal się świeci po wyjęciu kluczyka.

Aktualnie się ładuje w garażu.

 

Panowie co się mogło stać. Jutro muszę do pracy i jak będę miał to samo to czeka mnie mpk. :(

Lepsze jest jakiekolwiek działanie, niż całkowity jego brak.

Odjechani.com.pl

Opublikowano

Miałem u siebie taki problem :

Jak miałem wyjęte kluczyki i włączyłem lampkę doświetlającą lewą lub prawą - wszystko jedno (tą na środku co jest zintegrowana z tą co się włącza po otwarciu drzwi a nie tą podświetlającą lusterka) to włączało się radio i licznik kilometrów - tak jakbym kluczyk przekręcił w pozycję 1. Jednocześnie nie świeciły żaróweczki w tych lampkach. Jak nacisnąłem hamulec, licznik i radio gasło a żarówki zaczynały się świecić. Przy włączonym silniku lampki nie świeciły się wcale. Ogólnie był to problem masy. Odpiąłem masę od światełek, złapałem z innego miejsca i teraz jest OK.

 

Ogólnie dążę do tego że problem gdzieś z masą może powodować taki efekt, jak by był cały czas przekręcony kluczyk w stacyjce.

 

Sprawdź czy wszystkie wyłączniki [światła, doświetlenie kabiny, podświetlenie schowka, szyby, wentylator, radio itp.] są w pozycji wyłączonej.

Opublikowano

Dokładnie właśnie tak mam. Dzisiaj zauważyłem, że radio również się włącza.

Ikonka airbaga również, trochę mruży i gaśnie. Licznik kilometrów i radio jest ciągle zapalpne.

CHolera nie wiem już gdzie szukać.

Póki co jeżdżę z kluczem i odręcam minus z aku jak idę do pracy, ale wiocha na maksa.

Rozejrzę się jeszcze jutro czy wszystko mam wyłączone.

 

Co to znaczy problem masy. NIe jestem elektrykiem i nie bardzo wiem co mam zrobić.

Lepsze jest jakiekolwiek działanie, niż całkowity jego brak.

Odjechani.com.pl

Opublikowano
Właśnie założyłem taki sam temat... Daj znać jak znajdziesz przyczynę - mam dokładnie to samo i nie wiem o co chodzi :/
Opublikowano

A może spróbujcie wyjmować po kolei bezpieczniki, aż traficie na te których wyjęcie będzie powodowało wyłączenie licznika. Taki efekt może dać więcej niż jeden bezpiecznik.

W razie czego, łatwiej wyjmować bezpiecznik lub przekaźnik niż odkręcać klemę.

Może też uda się trafić na obwód który powoduje problem, zależy przy wyjęciu jakiego bezpiecznika - lub przekaźnika - problem ustąpi.

Opublikowano
jeśli chodzi o bezpieczniki to u mnie zeruje się po wyciągnięciu 8 i 46. Z tym że 8 jest ważniejszy bo po wyciągnięciu niego zostają już jakieś groszowe napięcia.
Opublikowano
Panowie sprawdzałem wszystkie przyciski i nic to nie dało. Znajomy mówił, że to pewnie problem z masą i żebym tam WD40 popsikał. Masa jest podłączona zaraz obok aku więc odkręcę przeczyszczę i zobaczymy. Akcja z bezpiecznikami jest tak samo chora jak jego odkręcanie hehe. Jutro pogrzebię i zobaczę, ale coś czuję, że bez elektryka się nie obejdzie. :(

Lepsze jest jakiekolwiek działanie, niż całkowity jego brak.

Odjechani.com.pl

Opublikowano
No i samo ustało. Nagle wszystko w porządku. Znajomy mówił, że to wilgoć i że trzeba odkręcić kabel od masy przymocowany zaraz przy aku, psiknąć WD40 i zakręcić z powrotem. Zobaczymy jak będzie.

Lepsze jest jakiekolwiek działanie, niż całkowity jego brak.

Odjechani.com.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.