Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam was, mam taki problem z kolegi BMW, mianowicie turbina jest cały czas aktywna. Ten element "gruszka" który powinien otwierać turbinę we właściwym momencie u mnie otwarty jest cały czas ! (dźwignia jest wciągnięta ) Co steruje tym elementem? I czy wiecie co z tym zrobić?

Zaworki sterowania turbiny był przekładane na nowe oryginalne i są na pewno dobre.

Opublikowano

może nie być podciśnienia z powodu pompy vacum, może nie być z powodu dziurawych wężyków, może ta sztanga turbiny jest jakoś zablokowana (zapieczone kierownice).

To nie otwiera turbiny ta gruszka tylko steruje zmienna geometrią łopatek :D czyli zmienia ich kąt pod wpływem różnych czujników :)

poczekaj na fachowców to ci pewnie pomogą.

szukam
Opublikowano (edytowane)

Która z pozycji tej gruszki jest poprawna po uruchomieniu auta? Pomocy. wężyki wszystkie są nowe.

http://images.tinypic.pl/i/00339/ua0v2j46gi6w_t.jpg

 

czy ta

 

http://images.tinypic.pl/i/00339/o6ltisme05tl_t.jpg

Problem polega na tym, że auto porządnie przyśpiesza dopiero po 1300 rpm, a do tego momentu jest jakiś muł-praktycznie nie przyspiesza.

Edytowane przez klekotinho77
Opublikowano

no przecież to normalne ;D chciałeś zeby od ilu obrotów przyspieszało ?

turbo zaczyna wyczwalnie pompować od około 1800-1900 obrotów.

 

linki nie działają

szukam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.