Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Dziewczyna ma E30 318is. Problem polega na tym, że gdzieś tak do 3 tysięcy obrotów samochód się dusi i nie ma mocy, to samo dzieje się na biegu jałowym. Powyżej 3tysi idzie normalnie, nawet można powiedzieć jak burza. Wymieniony był przepływomierz, auto pojeżdziło tak z tydzień i znowu to samo. Mechanik stwierdzisz że obecna przepływka dostała "strzała" i trzeba ją wymienić. Co może być przyczyną ? Mechanik stwierdził, że trzeba wymienić teraz świece, kable oraz przepływkę i się zobaczy co dalej.
Opublikowano
Strzała?? Auto jest na gaz?? jak ma to najczęściej po strzale pada przepływka, trzeba wtedy wymienić kable i świece, bo strzały mogą być tym spowodowane, jeżeli auto nie ma gazu to świece mają mało wspólnego z przepływką gdyż ona mierzy przepływ powietrza. Często jest tak że się trafia wadliwa i takie masz właśnie objawy...
Opublikowano
No to może być wina gazu, przy instalacjach gazowych świece i przewody są bardzo istotne. Do tego bym podjechał na Twoim miejscu na inspekcje gazu, niech sprawdzą czy jest dobra dawka gazu i wymienią filtr.
Opublikowano

lewizna??

kable sprawdź w nocy spryskiwacz z wodą i na benzynie psikaj po kablach jak nie przebija to nie ma co wymieniać chyba że fajki zielone w środku...

cewki do sprawdzenia

na benzynie rozumiem wszystko ok?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Zobaczymy jak teraz samochód będzie się zachowywał. Przepływka wymieniona (używka), świece, przewody oraz uszczelka pod zaworami (zalewało świece). Po tej robocie auto nadal zachowywało się tak samo. Trochę denerwujące to było bo samochód tyle czasu uziemiony a nadal niesprawny. Jeszcze padło ostatnie podejrzenie na przepustnice. Nie mam niestety fachowej wiedzy w tej dziedzinie. Mechanik stwierdził, że ktoś kto wcześniej grzebał przy tym silniku zrobił coś czego nie powinien. Tam na przepustnicy jest taka śrubka zamalowana żółtą farbą i była ona ruszana, tak samo linka od gazu. Coś tam pogrzebał i autko jeździ. Jutro pojadę na regulację gazu to zobaczymy jak się zachowuje.

 

Od razu mam dwa takie pytania:

1. Jeżeli trzeba by kupić tą przepustnicę (mechanik stwierdził, że nikt nie jest w stanie wyregulować przepustnicy i trzeba ją kupić z "zaplombowaną" śrubką) to jakiej mogę szukać ? Po numerze części (na bmw store) wychodzi mi, że w wąskim gronie e30 było takie coś stosowane, chociaż jak szukałem przepływki to też tak było a się okazało, że do szerszej gamy modeli pasowała.

2. Czy jeżeli wytnie się kata to trzeba wprowadzać gdzieś jakieś modyfikacje czy po prostu można go wyciąć ?

Opublikowano
Tak głupio trzy posty pod sobą pisać. Niestety ale dzisiaj znowu auto zaczęło się dusić. Macie jakieś pomysły ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.