Skocz do zawartości

Problem- BMW E46 318I


patrykn95

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

W dniu dzisiejszym pojechałem do pracy, na przerwie wyszedłem aby to prze parkować auto bliżej wejścia.

Odpaliłem, przejechałem dosłownie 5 metrów, auto przestało reagować na gaz, obroty zaczęły falować.

Odpaliłem silnik ponownie, załapał, dodając gazu do około 3 tyś obrotów zaczął się jakby jakiś trzask z pod maski, coś na styl jakby tłok uderzał w metal, pod korkiem mam trochę oleju znajduje się trochę " śmietany ", trasa jaką pokonuję to jakieś 20 km autostradą do pracy i po 8 godzinach powrót kolejne 20 km, prędkość to około 120 km/h.

Jak odpalam na zimnym i samochód zejdzie już z ssania, silnik pracuje w miarę cichutko oraz trzyma normalne obroty, po dodaniu gazu, oczywiście powtórka z rozrywki, 3 tyś max i zaczyna padać, mocno trząść silnikiem(drgania odczuwalne na kierownicy).Dodatkowo, mruga kontrolka silnika.

 

Dodam, że wczoraj wyskoczyła mi kontrolka oleju paląca się na żółto, dolałem dopiero dziś, po problemie, głupio myśląc, że może to coś da.

 

Bardzo proszę o pomoc, gdyż bez auta nie mogę pracować.

 

Pozdrawiam,

PS, szukałem podobnych problemów, ale nie znalazłem identycznego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakbyś podpiął pod kompa to 5 min i problem rozwiązany ,może to być przepływomierz ,czujnik położenia wałka rozrządu ale to wróżenie z fus

cytat z innego forum:

"Ja wymieniałem czujnik wału korbowego w M52 (benzyna), dostęp niezbyt przyjemny. Objaw był taki, że autko było słabsze szczególnie do 2,5 tyś obr/ min. i czasem gasło niespodziewanie. Czujników od wałku rozrządu może być nawet dwa; pojedynczy, albo podwójny vanos.

Jak masz któryś padnięty z tych trzech czujników, to komputer to wykaże. Jak nie masz pewności to nie wymieniaj."

i tu parę info : viewtopic.php?f=69&t=112780

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Może być przytkany system odpowietrzenia skrzyni korbowej.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.