Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wiec tak padla mi pompa (kręci ale nie pompowała) wiec poszedlem kupiłem nową, mówie NAJLEPSZĄ dali mi za 60 zł :mad2: :mad2: no ale dawaj

 

 

zakładam, nie wiem czy to od tego ale autko trza długo kręcić zeby odpalic (nawet 4-5 sekund)i zaskakuje jak pociąg, najpierw kreci wolno, coraz szybciej i bambambambam :mrgreen:

 

jak zgasze ciepły, to wystarczy ze postoi 5 minut i to samo, jak odpali to juz mozna do konca krecic na biegach

wkurza mnie to bo nie lubie takiego czegos

 

myslicie ze to przez pompe? ale pompuje od razu po daniu prądu ;/ a prad idzie po zakreceniu rozryuchem

podro

Opublikowano (edytowane)

ta pompka w zbiorniku ciśnienie podaje nie wielkie tak do od 0,8 do 1,0 bar dotyczy dizla e34 więc jeśli wcześniej na starej dopuki się nie spaliła było dobrze i nic więcej nie ruszałeś to raczej pompka tak słabo musiała by dopompować że prawie wcale

a sprawdziłeś ją na krótko czy tak pełną rurką daje?

 

jeśli chodzi o benzyniaka to sorki bo nie napisałeś a patrze w twój profil a tam masz benzyniaka to zupełnie zmienia postać rzeczy bo w benzyniaku musi być odpowiednio wysokie ciśnienie ok 4bar nap weno nie takie jak napisałem wcześniej

Edytowane przez driverv8
Opublikowano

tzn sprawdzałem tylko czy pompuje po przekreceniu kluczyka no i pompuje, po zalozeniu tej pompy odpalil od strzała...moze paliwo sie cofa?

 

chcialem zrobic na krotko ta pompe tak ze przed odpaleniem bym naciskal guzik i ona by pompowała ale to takie druciarstwo i wolalbym uniknac takich patentow :mad2:

Opublikowano

Jeśli działa po przekręceniu kluczyka to jest dobrze a wyłącza ją przekaźnik czyli też jest dobrze a sitko na pompkę oczywiście założyłeś? dziwne że sama wymiana pompki i coś jest nie tak ,może są jakieś nieszczelności na wężykach ?

filtr paliwa czysty ? jeśli się paliwo cofa z pompy to spróbuj założyć zaworek zwrotny ,załóż go pomiędzy filtrem a pompą

wtedy będziesz widział czy jest jakaś różnica.

 

kurde a o jakie auto chodzi ? bo myślałem że piszesz o dizlu :) a chyba nie

Opublikowano
popmpa powinna dawac ciskienie min 3 bary u mnie daje 8 atmosfer a co do cafania sie paliwa to na pompie jest blaszka a pod nia sprezyna na koncu jerst grzybek gumowy wystarczy rozciagnac ze 2 mm sprezyne i zlozyc wszystko do kupy i juz po cafaniu paliwa co jeszcze do palenia to regulator cisnienia na listwie pasliwowej moze byc juz stary a w zwiazku z tym membrana w srodku ztwardniala i potrzeba wiekszergo cisnienia zseby ja ugjac niestety to jest nie naprawialne mozna troszke poprawic sprezystosc membrany gotujac ja zawur cisnienia w nafcie tylko ostroznie nafta lubi zaplonaC POD WYSOKA TEMPERATURA JA ZALOZYLEM Z INNEGO MODELU REGULATOR ma cisnienie 3.5 bara dziala super
jedynakk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.