Skocz do zawartości

BMW e61 3.0d 218KM , bardzo ciekawy przypadek


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam bardzo ciekawy przypadek braku mocy w/w aucie. Zaczne od tego co było czyli jakies 25KM i 50NM za malo wzgledem serii , oględziny wykazaly uszkodzone :

- turbina, sterowana elektrycznie

- wtryskiwacze

- kolektor wydechowy i ssący

- zapchany katalizator

Gdy zabralem sie za wymiane wymienionych elementów okazało sie, ze auto ma

-wtryski od 525d czyli nr : 0445 110 212

-oraz zamontowany box podnoszący moc :) , podlaczony pod czujnik cisnienia paliwa na listwie

 

Oczywiscie wszystkie w/w elementy wymienione na nowe oraz wlasciwe do 530d i usuniety box. Pojechałem na hamownie i co ... to samo, wykres bardzo zblizony do tego przed wymiana, brak mocy .

Sprawdzilem czy auto nie ma zblokowanej mocy fabrycznie , byly wersje flotowe tkz auta firmowe z ograniczona moca, nie jest. Moze sterownilk silnika sie zepsul i cos klamie wiec wgralem winkfp soft na nowo , nic nie dalo. Jezdzilem z kompem , wszystkie parametry , czujniki itd w normie ... Auto nie kopci nie szarpie żadnych objawow uszkodzen oczywiscie , bledów brak, a nie chce jechac jak trzeba.

Po wgraniu nowego softu i przejechaniu okolo 20km wyskoczyl blad przeplywomierza (anormaly sygnal czy cos w tym stylu), mimo, ze wczesniej byl podmieniany na nowy i nic to nie zmienialo.

 

Jesli ktos ma jakikolwiek pomysl bede wdzieczny bo mi sie koncza...

Skrzynie biegów ? Jest automat.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
sprawdz dyfer moze jest wadzony z innym przełożeniem skoro ktoś wsadił inne wtryski to moze i dyfer zmieniał.

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano

Włożyłeś wtryski zakodowane?

 

Może turbina też jest z modelu niżej?

 

Strasznie ciekawy przypadek!

Opublikowano
A moze caly silnik zostal podmieniony na 525?

3.0 padl i wrzucono 2.5?

 

 

Wszystko zakodowane i zrobione zgodnie z procedura serwisowa, turbo dobrane po nr vin.

 

Sprawdzilem jeszcze cisnienie paliwa i zabralem sie za szukanie nr na glowicy i .....zostal zeszlifowany :duh: ale obok widnial napis 2.5D6 :duh:

Bodek trafiles!!! Tylko kto przypuszczal ze z autoryzowanej stacji dealerskiej BMW wyjdzie taka mina!!!

Opublikowano
Serwis w Niemczech ale nie wiem jaki, dowiem sie i dam znac.
Chwila... to twoje auto? I nie wiesz, gdzie kupiłeś? Czy czasem nie kupiłeś od handlarza, który rzekomo kupił w ASO? Czy może chodzi o czyjeś auto i nie wiesz, gdzie dokładnie znajomy kupił?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.