Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam,otóż robie w swojej beci całe zawieszenie z przodu i chciałbym zrobić negatyw...słyszałem że można zrobić na wachaczach z e46 ale i tez podkladając jakies podkładki i mam zapytanie gdzie dokładnie podłożyć mam te podkładki i zaznacze ze mam magiel z e36.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
samochód robie do bardziej latania bokiem,wiem o camberach ale też własnie słyszałem o jakiś podkładkach tylko gdzie je wsadzić :?: i nie wiem czy te podkładki są dobre czy po prostu jednym słowem drut :mad2:
Opublikowano
ja bym był za camberami, podkładki podkładkami, jak już robisz to raczej nie na jeden ślizg :)

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

też byłbym z camberami. ustawisz wedle potrzeb, tory i preferencji bez wiekszych probelmów. A z tymi podkładkami to taka rzeźba, ale to moje zdanie. Też wyczytalem o tych wahaczach z e46, są pewnie osoby co tak latają, ale to lepiej uderze do PUZ-a, lub kogoś kto lata bokiem w e30. O nich się wiecej dowiesz.

 

PZDR>

Opublikowano
ja od samego poczatku myśle nad camberami tylko ze własnie chciałbym wsadzić te podkładki i zobaczyć jak sie na negatywie jeździ jezeli bedzie ok to kupie cambery a jezeli nie to zostawie to w serii,więc wie ktoś moze pod jakie miejsce wsadzić te podkładki??i powiem że ostatnio wsadziłem te wachacze z e46 ale wyszło tak że koło sie cofneło do tylu i przy oponkach 205 trzeba by było ciąc podloge...a to raczej odpada :)
Opublikowano
samochód robie do bardziej latania bokiem,wiem o camberach ale też własnie słyszałem o jakiś podkładkach tylko gdzie je wsadzić :?: i nie wiem czy te podkładki są dobre czy po prostu jednym słowem drut :mad2:

 

samochód robisz do bardziej latania bokiem to i do jazdy dziennej także? jak tak to szkoda opon na negatyw... poza tym lepiej za kasę na camber wrzucić poliuretany na których mocno poprawia się reakcja auta na prowadzenie

żadnymi podkładkami w e30 z przodu nie zrobisz negatywu, podkładki są do e36 gdzie jest inna konstrukcja zwrotnicy. zostaje Ci camber

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.