Skocz do zawartości

opoznione ruszanie - automat 530D


bumier

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, szukałem szukałem i znajsc nie moge, otóz posiadam E39 3.0d z 2001r ze steptronikiem. Ostatnio pojawił sie pewien objaw, otóz: kiedy zapinam D i puszczam hamulec auto stoi jeszcze jakies 2-3s. zanim ruszy, nawet jak od razu dodam gazu to i tak ruszy jak odstoi swoje, jak wracam do pozycji P to na R jest lekkie bujniecie auta(na R reaguje niemalze od razu) Dodam ze jest to na równej wierzchni i poza tym biegi wchodza b.dobrze, redukcje itd wszystko ok, czasme jak gwałtownie hamuje ze auto prawie staje w miejscu to czuc redukcje jak szrpnie raz, błedów elektroniki nie ma bo dzisiaj sprawdzałem. RATUNKU!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie byly podobne objawy z opoznionym startem przy "urwanych" poduszkach silnika (prawa i lewa), z tym ze dochodzilo jeszcze szarpanie na wstecznym i drgania na postoju na "D".

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mialem ten sam objaw w mojej Buni e39 530d przy ruszaniu miala ok2-3sek zwieche zanim sie bujnela Najgorzej bylo energicznie ruszyc ze skrzyżowania Pedal gazu w podlodze a tu nie chce ruszyc :mad2:

Jezdzilem po "mechanikach" podpinali komputer twierdzili ze wszystko jest ok Ale problem byl nadal Wkoncu "mechanik" stwierdzil ze trzeba bedzie wymienic na poczatku modul za ok 500zl i jesli nadal bedzie usterka to wymieni kolejny modul jeszcze drozszy :nienie: Wiec stwierdzilem ze nie bede królikiem doświadczalnym i zawiozlem bunie do M-Auto Katowice Chlopaki specjalizują sie w BMW Wytłumaczyłem jaki jest problem i to praktycznie wystarczyło zeby zdiagnozował iz zapewne uszkodzony jest PRZEWÓD PODCIŚNIENIOWY. Po ok20 min wreczono mi kluczyki z usunietym problemem Ktorym byl uszkodzony w/w przewod Koszt naprawy (wymiany) 50zl I znowu radosc z jazdy :8)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na serwisie automatów mowił ze moze pompa dawac za małe cisniernie, i mam podjechac na sprawdzenie, ale jak byłoby za małe ciśninie dawane przez pompe to na wzniesieniu po daniu na R nie ciagneła by auta pod górke chyba nie???? na D tez ja wciaga ale juz słabiej. a jak byłoby za mało oleju to jakie objawy jeszcze powinny sie okazywac???
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BlackBeats a ten problem miałes tylko na D??? ja mam tak jak odpalam auto i zapinam D to jest opozniony, bo juz potem jak ruszam od zera to ciagnie odrazu, lub jak zawracam R, i znów wbijam D to tez jezt opoznienie. jak nie majtam skrzynia to chodzi ok. a wiesz moze gdzie ten przewód sie znajduje???
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw proponuje sprawdzenie przewodów Podciśnieniowych Tez mi podpinal komputer i nie bylo bledow

Ogolnie Mowil ze to czesta przypadłość w e39 Wystarczy ze jest troszke uszkodzony badz zagiety

Tak problem mialem tylko przy ruszaniu z miejsca j.w pisalem 0k 2-3 sek zanim zatrybila

Zycze Powodzenia :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale za kazdym razem jak ruszałes z miejsca??? bo ja mam tak tylko wtedy kiedy przełaczam na D a jak juz jezdze i np. wychamuje do zeraz i trzymam hamulec(nie zmieniajac pozycji drazka) i jak chce ruszyc to puszczam hamulec i auto rusza odrazu bez zadnego spoznienia. A u Ciebie za kazdym ruszanie od zera czy tylko po przełaczeniu na D a potem juz normalnie rusza???
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Witam. Na początku chciałem się przywitać bo to mój debiut na forach. Czytałem ten wątek bo też mam ten sam problem... Ostatnio wymieniłem podciśnienia pod kolektorem ssącym i nie ma różnicy... autko dalej opóźnione... gdzie szukać przyczyny? Elektrozawory ? Przy wrzuceniu na R jest metaliczne stuknięcie i jak dodaje gazu jadąc na R autko drży delikatnie... przy wrzuceniu D stoi i mysli... jak dodaje gazu nic to nie pomaga (ostatnio próbowałem w ten sam sposób dodając i ujmując gazu gwałtownie i jak zatrybiła w końcu to bardzo szarpnęło aż poślady zacisnąłem :/). przy prędkości ok 80-110km/h przy lekkim gazie auto wpada w straszną wibrację jak dodam mocniej gazu redukuje i drgania ustępują ...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Witam

.... zapewne uszkodzony jest PRZEWÓD PODCIŚNIENIOWY. Po ok20 min wreczono mi kluczyki z usunietym problemem Ktorym byl uszkodzony w/w przewod Koszt naprawy (wymiany) 50zl I znowu radosc z jazdy :8)

Pozdrawiam

 

Wiesz gdzie jest ten przewód, jakiś nr z realoem/rysunek. Czy na "oko" da się sprawdzić stan tego przewodu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
  • 4 tygodnie później...
Witam

.... zapewne uszkodzony jest PRZEWÓD PODCIŚNIENIOWY. Po ok20 min wreczono mi kluczyki z usunietym problemem Ktorym byl uszkodzony w/w przewod Koszt naprawy (wymiany) 50zl I znowu radosc z jazdy :8)

Pozdrawiam

 

Wiesz gdzie jest ten przewód, jakiś nr z realoem/rysunek. Czy na "oko" da się sprawdzić stan tego przewodu?

 

Podpowie ktoś? -> "Gdzie jest ten przewód, jakiś nr z realoem/rysunek. Czy na "oko" da się sprawdzić stan tego przewodu?"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Kolego nie doszukuj się wśród podciśnienia opóźnień w działaniu skrzyni, bo jedno z drugim nie ma nic wspólnego. Problem z vacum daje muła i opóźnia reakcję na pedał gazu nie na ruszenie z miejsca.

Sprawdzić olej i skasować adaptacje skrzyni, popitać trochę na ostro to zapamięta styl jazdy i będzie na 100% lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Miałem ten sam problem.Rano lub po dłuższym postoju po przełączeniu na D skrzynia miała opóźnienie.

Problem rozwiązała "aktualizacja" oprogramowania skrzyni,jak ręką odjął.

W sieci po numerach sterownika znajdziesz informacje na ten temat lub w DIS-ie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w dodatku teraz inny problem... została na biegach do przodu i na P czuć ze ciagnie na R tak jakby dwa biegi się kontrowały na N jedzie do przodu normalnie tylko na jednym biegu a na D jest wszystko ok jak dawniej... ale o tym juz pisalem w innym temacie i narazie nie wiem co i jak... viewtopic.php?f=72&t=200429
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.