Skocz do zawartości

E34 Dziwny problem - bezpiecznik nr 20


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Mam taki problem, że po włożeniu bezpiecznika nr 20 wszystko chodzi bez kluczyka, tak jak bym przekręcił kluczyk na pozycje 1. Na razie wywaliłem ten bezpiecznik, według rozpiski bezpieczników jest on odpowiedzilny za pare rzeczy np. sterowanie silnikiem m50. Nie wiem, można normalnie tak jeździć bez niego?? Noi co może powodować/w którym miejscu szukać zwarcia, jak niedawno zmieniałem u siebie wnętrze przepatrzyłem z grubsza kable i nic nie znalazłem, co może to powodować ???

 

Link to szczegółowej rozpiski bez:

http://chomikuj.pl/fatro/Mechanika/Bmw/e34/bezpieczniki+i+przeka*c5*baniki+w+komorze+silnika.doc,1447310015.pdf

 

Może ktoś wie w czy problemi jak go znaleźć ??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ciekawe.. bo właśnie patrzę w książkę sam naprawiam i bezpiecznik numer 20 (7,5A) odpowiada za zestaw wskaźników - komputer pokładowy, gong, zegar cyfrowy oraz za ogrzewanie postojowe i ogrzewanie
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano
Jest odpowiedzialny za pare rzeczy, ale jedynie co mnie denerwuje to za każdym razem po wyjęciu kluczyka zerują sie tymczasowy przebieg i godzina w komp pokładowym a tak ogrzewanie itp działa, silnik niby pracuje dobrze, nie wiem jak to ugryźć...
Opublikowano
Może jakiś przekaźnik zpieczony?

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.