Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie

chce do swojego auta kupić sprężyny obniżające, obecnie mam jakies bo kupiłem z takimi ale jedna z tyłu jest pęknięta no i całkiem inna niz z przodu jeśłi chodzi o sztywnosć wiec zdecydowałem sie na wymianę kompletu.

 

Jakie sprężyny proponowalibyście mi?? http://moto.allegro.pl/eibach-spreżyny-bmw-e46-sedan-330d-i2964721611.html

to jest obiżenie o 30mm przód/20-25mm tył. Jak to będzie wyglądać?? robił ktośs już coś takiego z was??

nie chciałbym żeby tył był niżej od przodu bo mam tak teraz i nie za fajnie to wygląda;/

 

dodam że mam oryginalne amory blistein B4 no i nie wiem czy przód zostawic i kupić tylko na tył tylko ze nie mam pojęcia jakie są z przodu;/

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

hmm nie zrozumieliśmy się, mam juz obniżone auto i nie chce nizej tylko chciałbym wymienić springi na nowe bo aktualnie tył popękany a przód jest całkiem inny więc wole kupić cały komplet o tej samej charakterystyce pracy.

 

a chciałbym zobaczyć na fotkach u kogoś kto o tyle obniżył, jak by wyglądało obniżenie np -35/20 H&R http://allegro.pl/show_item.php?item=3106793010

nie chciałbym podnosić auta bo podoba mi się jak jest no i twardość jest w miarę optymalna:)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Koledzy pomóżcie mi.

 

Jeździł ktoś na sprężynach od H&R i na Eybach?? duża różnica w twardości?? czy te H&R są bardzo twarde czy da się jeździć przy obniżeniu -35/-20???

Opublikowano

Najważniejsze pytanie ... amory masz serie czy sportowe dostosowanie podawozia?

Bo jak seria to lipa.

Ja oczywiście jestem za taczką trącą wahaczami a nie kosmicznymi zderzakami ale niestety nie mogę i pozostaje jak mam, także z mojej strony mogę polecić sportowe dostosowanie podwozia - amory + sprężyny, wahacz też jest inny - dokładnie nie wiem czy to to samo co mPak zawias.

 

Eibach-y miałem 12 lat temu z amorami seryjnmymi w japończyku i było niżej ale miękko i amory poszły półroczne.

Miałem w vw 4 lata temu hr używkę amory + sprężyny, z fury z niemiec bo komuś było za twardo a mi pasowało, nisko i twardo.

Opublikowano

Wkładaj i się nie zastanawiaj. Obie firmy robią dobre sprężyny. Eibach będzie ciutkę bardziej komfortowy, szczególnie ten z czarnej serii Pro Kit, bo są jeszcze czerwone i bodaj o tym samym obniżeniu też.

 

Przy takim obniżeniu nie musisz zmieniać amortyzatorów, choć moim zdaniem powinieneś. Jak nie chcesz wpędzać się w koszty to amorki włóż MTS Technik.

Spokojnie na takim zawieszeniu idzie się po Polsce poruszać. Jest dość zbliżone komfortem do seryjnego Mpaka.

 

PS: Przy wymianie zawiasu dobrze wymienić poduszki amortyzatorów, gumy i odboje.

Opublikowano
Szczerze polecam springi H&R -35mm/-20mm. Wszystko na amortyzatorach Bilstein B4. Auto nabiera sportowej elegancji i klasy w najwyższej postaci. Polecam!
Opublikowano

B4 nie sa przystosowane do obnizania, szybciej poleca niz krotsze amoryzatory niestety, ale jak sie juz takie ma, to mozna.

Z bilsteina do gleby od B6 w gore ;).

Opublikowano

Dzieki chlopaki, juz mialem kupione amory blistein b4 wiec je zaloze no i wybieram h&r :) zobaczymy jak to bedzie:)

 

Jeszcze raz wielkie dzieki:-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.