Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dzis rano, parę sekund po zapaleniu samochodu wyskoczył mi błąd poduszek i pasów (świecą obie czerwone kontrolki). Co może być tego przyczyną? Czy można to jakoś szybko i tanio zdiagnozować?
Opublikowano
Ja też mam ten problem i jest to kolejna z wielu wad e60. Mata zajętości fotela została przerwana. Generalnie ja się jeszcze z tym nie uporałem ,bo mata kosztuje 400zł + wizyta u tapicera lub we własnym zakresie wymiana.

Używane części do BMW e36 e38 e39 e46 e53 e60 e87 e90 f01 f10 f30

tel .: 731 885 885 Zapraszam :)


http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=39682621

Opublikowano

Można tą mate deaktywować lub spróbować zregenerować żelazkiem;) Testowałem i działa sposób z żelazkiem, trzeba ją wyprasować;)

 

Ja jakieś 3 lata temu wymieniłem na nową mate ale po jakimś roku znowu padła więc sie wkurzyłem i wyłączyłem ją. Po jakimś czasie chyba na tym forum przeczytałem o sposobie regeneracji maty żelazkiem, wyprasowałem i teraz nie wywa

la błędu jednak jeszcze jej nie założyłem więc nie wiem na jak długo ten sposób działa.

Mnie tapicer za wymiane maty skasował 50zł więc chyba nawet nie warto samemu sie za to zabierać, chociaż było to dawno temu teraz może wziąłby więcej;)

Opublikowano
Czy może być uszkodzona mata jeśli nie wywala niezapiętych pasow tylko nieczynne poduszki i błąd pasów jednocześnie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.